ENERJİ:
CK Boğaziçi Elektrik, MİM sayısını 200'e çıkarttı
Özelleştirmeden önce hizmet noktalarında bekleme süresinin 1-3 saat arasında değiştiğine işaret eden CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, “Bugün yenilenmiş Müşteri Hizmet Merkezlerimiz’de bu süre 10 dakikalara kadar inmiş durumda. Hizmet kalitesini en yüksek düzeye çıkarmayı hedefleyen şirketimizin yatırımları devam ediyor. Yaygınlaşan MİM noktalarımız ile buralarda hizmet verdiğimiz müşterilerimizin sayısı yüzde 40 artış ile aylık 1.4 milyon adede çıktı” diye konuştu.

 

Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner201

banner199

Smart Energy, Sumec ile güneş paneli fabrikası...
Güneydoğu Avrupa’da ve Türkiye’de kurduğu Güneş Enerjisi Santralleri (GES) ile yenilenebilir enerji...

Haberi Oku