OTO YAŞAM:
Ford, yeni ürün stratejisini sundu

Yeni ürün stratejisi ile markasına duygu, heyecan ve yepyeni müşteri deneyimi katmayı hedefleyen Ford, Cenevre Otomobil Fuarı’nda lüks sınıftaki temsilcisi Vignale ailesinin genişleyen ürün portföyünü,  GT’nin yol ve yarış pistleri için olan modellerini, en güçlü seri üretim Fiesta ST200 modelini sundu. Ford, aynı zamanda Avrupa’daki SUV atağının vazgeçilmez üyesi yeni Kuga’nın Avrupa Motor Show Prömiyeri’ni gerçekleştirdi. 

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Yap Yeni Üyelik

MEGANE Sedan yeniden Türkiye’de
Renault’nun yeni sedan otomobili dinamik bir duruşa ve segmentinin ötesinde özeliklere sahip.

Haberi Oku