OTO YAŞAM:
Ford, yeni ürün stratejisini sundu

Yeni ürün stratejisi ile markasına duygu, heyecan ve yepyeni müşteri deneyimi katmayı hedefleyen Ford, Cenevre Otomobil Fuarı’nda lüks sınıftaki temsilcisi Vignale ailesinin genişleyen ürün portföyünü,  GT’nin yol ve yarış pistleri için olan modellerini, en güçlü seri üretim Fiesta ST200 modelini sundu. Ford, aynı zamanda Avrupa’daki SUV atağının vazgeçilmez üyesi yeni Kuga’nın Avrupa Motor Show Prömiyeri’ni gerçekleştirdi. 

Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner199

30.000’inci Mercedes-Benz Sprinter, üretim...
Kendi kategorisinde sunduğu yüksek güvenlik donanımlarıyla Türkiye’nin en çok tercih edilen minibüslerinden...

Haberi Oku