PANORAMA:
Doğuş Otomotiv, değer ve ilgi merkezi için Call Center Hotel'i seçti
Doğuş Otomotiv Dijital Dönüşüm ve Kurumsal İletişim Direktörü Koray Bebekoğlu; “Çağrı merkezi operasyonumuzu kendi kurum bünyemize almaya karar verdikten sonra hem teknik altyapı, hem de uygun lokasyon için araştırmalara başladık. Call Center Hotel’i de bu araştırmalar sırasında öğrendik” dedi.

 

Anahtar Kelimeler
Doğuş Otomotiv
Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner216

Vestel Müşteri Hizmetleri’ne Mükemmel Müşteri...
Vestel Müşteri Hizmetleri, müşteri odaklı çalışmalarını bir kez daha ödülle taçlandırdı.

Haberi Oku