PANORAMA:
Türkiye'nin değerli markası Türk Telekom
Türk Telekom,uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından her yıl düzenli olarak yayınlanan ve dünyadaki en değerli telekomünikasyon markalarının sıralandığı ‘Telecoms 500’listesinde, bu yıl da ‘Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası’oldu. Türk Telekom CEO’su Rami Aslan, “Değişimlerin ve yeniliklerin öncüsü olmaya ve markamızın gücünü tüketicinin hizmetine sunmaya devam edeceğiz” dedi. Aslan,Türkiye’nin dijital devrimini gerçekleştirmek için önümüzdeki 3 yılda 10 milyar TL yatırım yapacaklarını açıkladı.
Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner199

DenizBank’ın aktifleri 147 milyar TL’ye...
DenizBank Finansal Hizmetler Grubu Başkanı Hakan Ateş, ”747 şube ve 15 bine yakın çalışan ile faaliyet...

Haberi Oku