REEL SEKTÖR:
Turkcell data ve dijital servislerle büyüdü tüm zamanların gelir rekorunu kırdı
Turkcell Grubu ise yüzde 6.0 büyüme ile 12 milyar 769 milyon TL ciroya, FAVÖK’ü yüzde 10.1 artışla 4 milyar 141 milyon TL’ye, FAVÖK marjı ise 1.2 puanlık kaydadeğer bir yükselişle yüzde 32.4’e ulaştı. Turkcell’in başarısında data ve dijital servis gelirleri itici güç oldu. 2015 yılında data gelirleri yüzde 38.1 büyüyerek 3.5 milyar TL’ye, servis gelirleri ise yüzde 38.5 büyüyerek 659 milyon TL’ye ulaştı. Yılın son çeyreğinde aylık abone başına data kullanımı 1.7 GB oldu ve Turkcell şebekesindeki akıllı telefon penetrasyonu yüzde 52’ye çıkarak data kullanımındaki bu artışı destekledi.
Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu şunları kaydetti: “2015 Turkcell tarihinde ilk kez 3 yıllık hedeflerimizi ortaya koyduğumuz ve bu hedeflere ulaşmak için cesur adımlar attığımız bir yıl oldu. Yılı her çeyrek artan bir performans ile tüm hedeflerimize ulaşarak başarıyla tamamladık” dedi. 
Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner201

banner199

Türkiye'nin ‘İlk 500 Bilişim Şirketi’...
Türkiye’de 18. kez düzenlenen 500 Bilişim Şirketi Araştırması'nın sonuçları açıklandı. Bilgi...

Haberi Oku