SOSYAL SORUMLULUK:
Engelsiz bankacılık  için son 16 ay
Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) tarafından yayımlanan yönetmelik, bankacılıkta engelleri kaldırmayı hedefliyor. KPMG Türkiye Bilgi Sistemleri Risk Yönetimi Bölüm Başkanı ve Şirket Ortağı Sinem Cantürk, bankaların 16 ay içinde hizmet, faaliyet ve sistemlerini belirlenen ilkelere uygun hale getirmek zorunda olduğunu söyledi. Yönetmelikte; tekerlekli sandalyeye göre ATM, görme engelli müşterinin kullanımına uygun ATM, işaret dili bilen şube personeli ve konuşan POS cihazları da zorunlu oluyor.
Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

TAYSAD’dan sosyal sorumluluk projesi
371 şirketin üye olduğu Taşıt Araçları Yan Sanayicileri Derneği (TAYSAD), üyelerinin sosyal fayda üreten...

Haberi Oku