SOSYAL SORUMLULUK:
'Oyunda Kal” yeni saha açılışlarına devam ediyor
Atina’da gerçekleştirilen iki açılışın ardından Berlin’de de bir saha yeniledi. Şahenk İnisiyatifi’nin çocukları ve gençleri basketbol oynamaya teşvik ederek, kötü alışkanlıklardan uzak tutmayı hedefleyen “Oyunda Kal” platformu, 2016 yılı boyunca Türkiye’de her ay bir saha yenilemesi gerçekleştirecek.
Doğuş Holding Kurumsal İletişim Bölümü Başkanı Bahar Erbengi, “İmkanı olmayan tüm çocukların spor yapmalarına ve hedef odaklı yaşamalarına olanak sağlamak, bu sayede onları kötü alışkanlıklardan uzak tutmak en önemli hedefimiz. Bu kapsamda Türkiye’de iki yılda yenilediğimiz 42 basketbol sahasının ardından, şimdi de Euroleague One Team işbirliğiyle yurtdışında ihtiyacın bulunduğu noktalarda sahalar yeniliyoruz” dedi.

 

Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

banner193

Coca-Cola 64 ülkede 1.7 milyon kadının güçlenmesini...
Coca-Cola, 2020 yılına kadar tüm dünyada 5 milyon kadının ekonomik ve toplumsal hayatta güçlenmesi hedefi...

Haberi Oku