banner565

banner472

banner458

banner457

Türkiye’nin yeni dijital ajansı; THE MEDYA

Yasin Global Group dijital bilgi birikimini şirketlerin büyümesine adıyor. The Medya dijital pazarlama ajansı Ocak 2020 itibariyle kuruldu ve şirketlerin dijital geleceğini şekillendirecek. Yasin Global Group Yönetim Kurulu Başkanı Yasin Çörekci, önümüzdeki iki yıl içinde The Medya Ajans’ın sektördeki lider dijital ajans olmayı hedeflediğini açıklıyor.

AJANS 01.03.2020, 07:46 24.03.2020, 13:36
15441
Türkiye’nin yeni dijital ajansı; THE MEDYA

Türkiye’de e-ticaret alanında gerçekleştirdiği çalışmalarla yükselen şirket Yasin Global Group, deneyimlerini The Medya Dijital Ajans ile diğer şirketlerin büyümesine aktarıyor. Türkiye’nin güçlü dijital ajansı olma hedefiyle kurulan The Medya, 500 bin TL sermayesi ile performans pazarlaması, marka pazarlaması, arama motoru optimizasyonu, web analytics ve dönüşüm optimizasyonu alanlarında 360 derece dijital danışmanlık hizmeti sunuyor. Biz de Yasin Global Group Yönetim Kurulu Başkanı Yasin Çörekci ile ‘The Medya Ajans’ı konuştuk. Çörekçi, Group bünyesindeki 100’e yakın çalışanın fikir birliği sonucu ajansın adının The Medya olduğunu paylaşıyor.
“Deneyimlerimizi sektörün gücünü artırmak için kullanıyoruz”: Yasin Global Group, 2020 yılına grup bünyesinde kurduğu The Medya ile girdi. Yasin Çörekci, “Bünyemizde bulunan Sinoz Kozmetik, Radyo Alaturka, Biolog gibi köklü şirketlerin faaliyetlerini e-ticaret ve geleneksel metotlar ile yürütüyoruz. 2005 yılından bu yana yürüttüğümüz dijital pazarlama ve sosyal medya çalışmalarımızda edindiğimiz bilgileri ve tecrübeyi 3. parti şirketlerin büyümelerinde güçlerini arttıracağımız şekilde sunalım ve ülkemizin ticaretine katkı sağlayalım istiyoruz. Bu anlamda güçlü bir yatırımla kurduğumuz The Medya Dijital Ajans ekibi ile tüm marka ve kurumlara hizmet vermeyi bekliyoruz” diyor.
Yasin Global Group bünyesinde Hollanda’da Amsterdam’da 2016 yılında kurdukları kozmetik şirketiyle tüm Avrupa ülkelerine hizmet vermeye başladıklarını aktaran Yasin Çörekci, günümüzde fiziki mağazaların deneyim mağazalarına dönüştüğünü ve yerini dijital mağazalara bırakmaya başladığını vurguluyor. Katar ve Dubai’de de benzer nitelikte bir şirket kurmayı planladıklarını aktaran Çörekci, şunları söylüyor: “Sinoz Kozmetik olarak nihai hedefimiz 10 yıl içinde dünyadaki global markalar arasına girmek. Türkiye’den çıkmış bir dünya markası hedefiyle ilerliyoruz. Amsterdam’ın merkezinde, Köln ve Stuttgart’ta fiziki deneyim mağazaları açacağız. The Medya Ajans, grubumuzun en büyük destekçisi. Tecrübelerimizi diğer firmalara da aktarmayı düşünüyoruz. Tamamen yerli ve milli bir firmayız, öz sermayemizle ilerliyoruz.”
Lider dijital ajans olma hedefi: ABD’de ticaretin yüzde 30’unun dijital alanda gerçekleştiğine ve pazarın hızla büyüdüğüne dikkat çeken Çörekci, Yasin Global Group ve The Medya Ajans olarak dijital pazarlama konusunda iddialı olduklarını söylüyor. Çörekci, sektöre güçlü bir giriş yapan ve dijital pazarlama alanında önemli bir marka olma hedefiyle ilerleyen The Medya’nın, 2020 yılında, büyük kurumsal şirketler, bankalar, havayolu şirketleri, büyük e-ticaret şirketlerine de hizmet vermeyi hedeflediğini paylaşıyor: “The Medya’nın 5 kişilik ekibini 2020 yılının sonunda 20 kişiye çıkarmayı hedefliyoruz. Biz bugün kurulmadık. Biz e-ticaretin içinden geliyoruz, zaten bu işi 15 yıldır yapıyoruz, bu alandaki bilgi birikimimizi ve deneyimlerimizi The Medya’ya aktarıyoruz. 8 firmaya hizmet vererek işe başladık, 2020 yılı sonunda en az 20 müşteriye hizmet sunmayı hedefliyoruz. The Medya Ajans olarak iki yıl içinde, sektörde lider dijital ajans olmayı hedefliyoruz.”
İnovatif çözüm odağında danışmanlık: Yasin Çörekci, “The Medya Ajans, şeffaf diyalog prensibiyle müşteri ilişkilerini güçlü tutuyor. İhtiyaç analizi, hedefleme ve doğru strateji geliştirme çalışmalarıyla optimum bütçe ile maksimum fayda sunuyor. Sektörde deneyimli ekibinden gücünü alan The Medya, inovasyon ve teknoloji çağının gerektirdiği marka algı yönetimini hedef kitle ve pazarlama odağında yürütüyor. The Medya, lider marka referanslarına sahip ekibiyle başarılı çalışmalara imza atıyor. Dijital dünyanın pazarlama faaliyetlerini uzman kadrosunun deneyimiyle markaların bilinirliğini artırmak için kullanıyor. The Medya, dijital pazarlama alanında sektörü analiz ediyor,  güncel çalışmalarla müşterilerini geleceğe taşıyor” diye konuşuyor.
Influencer marketingin yeni nesil reklam ajansı; The Medya: Rakiplerinden influencer marketing faaliyetleriyle ayrılan The Medya, datasında yer alan güçlü fenomenlerle kurumlara güçlü dijital pazarlama çalışmaları sunuyor. Yasin Çörekci, datasında bulunan influencerlarla markaların bilinirliğini artıran ajansın, hedeflemeyi ve stratejilerini, marka beklentilerini doğru analiz ederek gerçekleştirdiğini aktarıyor.
“Doğru firma, doğru ürün, doğru ünlü olmalı”: Yasin Çörekçi markaların ünlü kullanımına ilişkin ise şu uyarıyı yapıyor: “Doğru firma, doğru ürün, doğru ünlü olmalı. Karşı tarafın bu ürünü gerçekten kullandığını verebilirseniz geri dönüşüm de o kadar başarılı oluyor. Marka ile ünlünün hayatının içiçe geçmesi gerekiyor.”
“Dijitalde güçlü olanlar ayakta kalacak”: Yasin Çörekci, e-ticaret yapmak isteyenlere; belli bir konuya odaklanmalarını, sattıkları ürünün uzmanı olmalarını, en iyi fiyatı en iyi kaliteyi hedeflemelerini öneriyor: “Geleneksel yöntemleri bir tarafa bırakmanın zamanı geldi de geçiyor. Dijitalde güçlü olan firmalar, dijitaldeki teknolojiyi yakalayanlar ayakta kalacak. Yenilikleri çok iyi takip etmeliler, sosyal medyada sözde değil özde müşteriye odaklanmalılar.”
Çörekci, firmaların dijital ajans seçiminde dikkat etmeleri gereken noktalara da değiniyor: “Samimiyet, dürüstlük ve tecrübe çok önemli, aynı dili konuşuyor olmaları gerekiyor. Biz dijital pazarlamada başarılıyız, müşteri bakış açısı ve beklentisini çok iyi biliyoruz, onların bütçesi kendi bütçemizmiş gibi davranıyoruz.
Ajanslar müşteriyi anlamadan elindeki bütçeyi harcama derdinde olabiliyor, bence sektörün en büyük problemi bu. Günün sonunda başarı satıştır. Müşteriden aldığımız bütçeyle yapılan işler, satışa dönüşmüyorsa başarılı değilizdir. Bugün Sinoz Kozmetik’in aylık ciroları dijital pazarlamayla 8-10 milyon TL’lere ulaştı. İddialıyız. Müşterilerimize iyi hizmet verelim ki sürdürebilir olsun. Örneğin; geçen ay hizmet vermeye başladığımız müşterimiz harcadığı 1 birim paraya karşılık 11 birim geri dönüşüm sağladı ve bizi yeni müşterilere de tavsiye etti. İşimizi severek yapıyoruz. Bu yönde heyecanla bana gelip dijital pazarlama alanında soru soran herkese yardımcı olmaya çalışıyorum.”

Yorumlar (0)