banner459

banner345

banner457

banner458

banner402

Anadolu Isuzu’dan ProEye

Anadolu Isuzu ProEye ile satış sonrasında da araçlarına gözü gibi bakıyor. Anadolu Isuzu, ProEye online destek hizmetiyle satış sonrası müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutma yolunda yeni bir dönem başlatıyor.

AKILLI YAŞAM 01.02.2021, 00:01 27.02.2021, 13:03
14642
Anadolu Isuzu’dan ProEye

ProEye ile servis destek personeli yurt içi ve yurt dışı servislerinin cep telefonuna ya da sanal gerçeklik gözlüğüne bağlanarak aracın yanındaymış gibi destek sağlıyor, servisi yönlendirip sorunun çözümünü hızlandırıyor.
Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan, “Anadolu Isuzu olarak Ar-Ge ve inovasyondaki gücümüzle hem sürücülerin, hem bayilerimizin hem de yetkili servislerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz” dedi. Arıkan, yapılan çalışmaların kaydedilebildiği ve arızanın giderilmesi için gerekli video ve doküman desteğinin sağlandığı ProEye ile hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini üst seviyeye çıkarmayı hedeflediklerini, dijital transformasyon kapsamında müşterilerine sağlayacakları katkıların ProEye gibi başka projelerle de devam edeceğini söyledi.

Yorumlar (0)