Asansörler konuşmayı öğrendi, KONE’den yapay zeka teknolojisi

KONE, yeni özelleştirilebilir KONE Care™ servis programı ve 7/24 Bağlı Hizmetler platformu ile asansör bakım hizmetlerinde devrim yaratıyor.

Asansörler konuşmayı öğrendi, KONE’den yapay zeka teknolojisi

KONE, KONE Care™ programının bir parçası olarak, akıllı asansör ve yürüyen merdivenler için IBM Watson IoT (Nesnelerin İnterneti) platformu ve diğer gelişmiş teknolojileri kullanan 7/24 Bağlı Hizmetler Programı’nı hayata geçirdiğini duyurdu. Programla asansör ve yürüyen merdivenler artık birbirleriyle konuşabiliyor.

 

Güncelleme Tarihi: 03 Mayıs 2018, 13:24
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner235

banner229

banner216