index

Türkiye’de bir ilk; Sensormatic’ten ‘Acil Durum ve Danışma Kiosk’u

Güvenlik teknolojileri alanında, farklı sektörlere ve ihtiyaçlara yönelik geliştirdiği çözümlerle öne çıkan Sensormatic mühendisleri, AVM yönetimlerinin ve ziyaretçilerin güvenlik ihtiyacına cevap verecek yeni bir çözüm geliştirdi. 

Türkiye’de bir ilk; Sensormatic’ten ‘Acil Durum ve Danışma Kiosk’u

Şirket, alışveriş merkezlerinin güvenliğe ihtiyaç duyulan her noktasına kurulabilen ‘Acil Durum ve Danışma Kiosk’u’ ile güvenliğin yanı sıra AVM ziyaretçilerinin bilgi edinme ihtiyacını da karşılıyor. Sensormatic’in Teknoloji Yönetiminden Sorumlu Direktörü Dr. Serdar İnce, Kiosk’un üzerinde biri danışma diğeri güvenlik olmak üzere iki tuş bulunduğunu belirtiyor. AVM ziyaretçisi güvenlik endişesi olduğunda ilgili düğmeye basıyor.  Securitas İzleme Merkezi veya AVM’lerin Güvenlik İzleme Bölümü’nde çalışan güvenlik görevlisi anında çağrıyı alıyor, ardından iki yönlü sesli görüşme başlıyor. Eş zamanlı olarak güvenlik görevlisi çağrıyı başlatan kişiyi kiosk üzerindeki kameradan görebiliyor. Konuya göre AVM’deki güvenlik görevlisi hemen olay yerine intikal ediyor, gerekiyorsa hemen polis veya ambulans çağrılıyor, yangın varsa hemen önlemler alınıyor. AVM ziyaretçisinin AVM ile ilgili farklı ihtiyaçları veya soruları varsa kiosk’ta yer alan ‘danışma’ tuşuna basarak ilgili yerlerden sözlü bilgi, sorusuna yanıt alabiliyor.”

Güncelleme Tarihi: 21 Kasım 2019, 10:53
YORUM EKLE

banner269

index