KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Anadolu Isuzu’dan ProEye

AKILLI YAŞAM

Anadolu Isuzu ProEye ile satış sonrasında da araçlarına gözü gibi bakıyor. Anadolu Isuzu, ProEye online destek hizmetiyle satış sonrası müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutma yolunda yeni bir dönem başlatıyor.

ProEye ile servis destek personeli yurt içi ve yurt dışı servislerinin cep telefonuna ya da sanal gerçeklik gözlüğüne bağlanarak aracın yanındaymış gibi destek sağlıyor, servisi yönlendirip sorunun çözümünü hızlandırıyor.
Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan, “Anadolu Isuzu olarak Ar-Ge ve inovasyondaki gücümüzle hem sürücülerin, hem bayilerimizin hem de yetkili servislerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz” dedi. Arıkan, yapılan çalışmaların kaydedilebildiği ve arızanın giderilmesi için gerekli video ve doküman desteğinin sağlandığı ProEye ile hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini üst seviyeye çıkarmayı hedeflediklerini, dijital transformasyon kapsamında müşterilerine sağlayacakları katkıların ProEye gibi başka projelerle de devam edeceğini söyledi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.