KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Bosch Ev Aletleri’nden: Tam Bi’ Bosch Bosch Ev Aletleri’nden: Tam Bi’ Bosch

AKILLI YAŞAM

Yeni global kampanyası ‘Like a Bosch’ ile daha eğlenceli ve genç bir iletişim dili oluşturan Bosch Ev Aletleri, Türkiye iletişimi için de bu doğrultuda hareket ederek son dönemin en sevilen çiftlerinden Öykü Karayel ve Can Bonomo’yu kampanya yüzü olarak belirledi. Global slogan ise ‘Tam bi’ Bosch’ olarak lokalize edildi.

Kampanyanın ilk filminde; Bosch i-DOS çamaşır makinesinin üstün özellikleri, Karayel ve Bonomo’nun mükemmel uyumu ve Can Bonomo’nun seslendirdiği ‘Tam bi’ Bosch’ şarkısıyla anlatılıyor. Bosch i-DOS çamaşır makinesi; çamaşırın ağırlığı, türü ve kirlilik miktarına göre tam gerektiği kadar deterjan ve su kullanıyor. Üstelik her yıkamada 10 litre su, yüzde 38 deterjan ve enerji tasarrufu sağlıyor.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.