KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Günlük kampanya üretimi kapasitesi iki katına çıktı

BİLİŞİM PANO

Şekerbank, SAS çözümleri ve Linktera danışmanlığıyla müşteri yönetimi çalışmalarında veri zenginleştirme ve otomatizasyonun sağlanmasıyla birlikte günlük kampanya üretim kapasitesini iki katına çıkardı.

SAS Türkiye Kurumsal Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emre Ultav “Bankacılık sektöründe doğru müşteriye doğru kanal ve doğru ürünle ulaşmak çok önemli” dedi. Linktera Yönetici Ortağı Evren Coşkun “Dijital dönüşüm projelerinde atılan her adım çok değerli olsa da karmaşık olmayan ve entegre sistemlerin kullanılması şirketleri daha hızlı şekilde bir adım öteye taşıyor” diye konuştu.
Şekerbank Pazarlama ve Risk Analitiği Grup Başkanı Seray Göklü, “Bu yapıyla birlikte müşterilerimize proaktif bir şekilde teklifler sunarak, stratejilerimizi sonuca dönüştürmede çok büyük esneklik ve hız kazandık” açıklamasını yaptı.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.