Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri İş Geliştirme ve İş Ortaklıkları Direktörü Berna Şamiloğlu Acar, şöyle dedi: “Bu sayede üye iş yerlerimiz müşterilerine çok daha iyi bir paket servis deneyimi sunuyorlar, harita üzerinden mahalle ve sokak detayında sipariş performanslarını ve hangi bölgelere kaç adet sipariş ulaştırdıklarını detaylı bir şekilde görebiliyorlar. Kurye operasyonlarını da verimli bir şekilde yönetme imkanına sahip oluyorlar.”
Sodexo’dan ‘Hemen Yolda” uygulaması kazandırdı
Sodexo’dan ‘Hemen Yolda” uygulaması kazandırdı
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
BİLİŞİM PANO
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri’nin yatırım yaptığı yeni nesil akıllı paket servis çözümü ‘Hemen Yolda’, sağladığı avantajlarla üye restoranlara pandemi öncesi döneme kıyasla yüzde 42 oranında sipariş artışı sağladı.
Paylaş: