KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

bizz@kampüs’te fikirler Ülker Çizi için yarışacak

EĞİTİM/ÜNİVERSİTE-SANAYİ

Her yıl farklı bir Ülker markasıyla ilgili yenilikçi pazarlama projelerinin geliştirildiği bizz@kampüs’te bu yıl katılımcılar Ülker Çizi için fikir geliştirecek. Üniversite 3 ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin, 2-3 kişilik takımlar kurarak katılacağı bizz@kampüs bu yıl 13. kez düzenlenecek. Başvurular 16 Şubat’a kadar www.bizzkampus.com/tr sitesinden yapılabilecek.

Ülker İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, bizz@kampüs’ün iş hayatına atılmadan önce öğrencilere benzersiz bir deneyim alanı oluşturduğunu söyledi. Ülker CMO’su Mustafa Kabakçı, yarışmanın pazarlamada uzmanlaşmak isteyen gençlere çok değerli fırsatlar sağladığını vurguladı: “Gençlere uçtan uca bir pazarlama deneyimi sağlıyoruz.” Birinciye 60 bin, ikinciye 55 bin, üçüncüye 50 bin TL olmak üzere toplam 165 bin TL para ödülü verilecek.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.