KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Televizyon ve dijital mecraların reklam yatırımları arttı

HABER

Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP), Reklamverenler Derneği (RVD), İnteraktif Reklamcılık Derneği ve Mobil Mecralar Araştırma tarafından yayınlanan ‘Reklamın Ekonomiye Katkısı Araştırma Raporu’na göre, 2020 yılı Türkiye’de medya ve reklam yatırımlarının mecra paylarına bakıldığında bunun yüzde 90’ının TV ve dijital mecraların oluşturduğu görülüyor.

Pandemi ile birlikte dijital mecralara yapılan reklam yatırımlarının büyük oranda arttığını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, “Dijital pazarlama yatırımlarının her yıl bir önceki yıla göre 2-2.5 kat artacağını düşünüyoruz. Kurun artmasına rağmen yatırımların hızlıca kendisini amorti etmesi, doğrudan hedef kitleye ulaşılması ve minimum bütçelerin de kabul gördüğü dijital pazarlamada yatırımları durdurmuyor. Gelişen teknoloji ve inovasyonla birlikte Pandemi’de yakaladığımız ivmenin daha da katlanacağını öngörüyoruz” dedi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.