KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

GÖKÇE SAY

İNSAN KAYNAKLARI

ING Türkiye İletişim ve Marka Deneyimi Grup Direktörü

ING Türkiye İletişim ve Marka Deneyimi Grup Direktörlüğü’ne Gökçe Say getirildi. İstanbul Üniversitesi Ekonometri mezunu,  İstanbul Bilgi Üniversitesi İşletme yüksek lisansına sahip Say, 2008’de ING Türkiye ekibine katıldı, 2012’de Pazarlama İletişimi Müdürü oldu. ING markasının stratejik konumlandırması kapsamında ‘Eski Köye Yeni Adet’ iletişim platformunun hayata geçirilmesiyle başlayan süreçte önemli bir rol üstlenen Say, aralarında Effie Awards ‘Sürdürülebilir Başarı Ödülü’nün de dahil olduğu birçok ödülü ING’ye kazandıran ekibe liderlik etti.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.