KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Fevzi Gandur, pazar payını artırdı

LOJİSTİK

Lojistik sektörünün köklü markalarından Fevzi Gandur Logistics, yatırımlarına iş süreçlerini yenileyerek devam ediyor.

Şirket, tüm alanlarda daha kaliteli hizmet sunabilmek amacıyla Müşteri Deneyimi departmanı kurdu. Fevzi Gandur Logistics Pazarlama & Müşteri Deneyimi Grup Müdürü Müge Karahan, müşterilerine daha yakın olabilmek amacıyla yeni bir yapılanmaya gittiklerini belirtti.
Müşterilerin Fevzi Gandur’da kendi iş süreçlerine özel deneyimlerini yaşayarak, birebir hizmet almalarını hedeflediklerini söyleyen Karahan, “Müşteri Deneyimi ekibimiz, müşterilerimizin şirketimizdeki çalışanıymış gibi proaktif bir görev üstleniyor. Amacımız fark yaratmak ve müşterilerimizin tedarikçisi değil çözüm ortağı olmak. Bu bilinçle müşterilerimizi daha etkin dinleyebileceğimiz, verdiğimiz hizmeti daha özel şekilde almalarını sağlayabileceğimiz bir ortam yarattık” dedi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.