KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Medya ve reklam yatırımları 17 milyar 107 milyon TL’ye ulaştı

ÖNEMLİ NOTLAR

Türkiye’de 2022 ilk yarıyıl Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre; medya yatırımları 12 milyar 766 milyon TL, reklam yatırımları 4 milyar 341 milyon TL olarak açıklandı.

Rapor, Reklamcılar Derneği (RD), Reklamverenler Derneği (RVD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Açıkhava Reklamcıları Vakfı (ARVAK), Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) ve Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA TR) adına bağımsız danışmanlık şirketi Deloitte tarafından hazırlandı.
TV reklam yatırımları, 2022 ilk yarısında, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 61 artarak tarih boyunca gerçekleşen en hızlı büyüme oranına ulaştı.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.