KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Fransa’dan sonra en fazla Türkiye’de satıldı

OTO YAŞAM

Yıl başından bu yana artan performansıyla Türkiye pazarında öne çıkan Citroën, Haziran’da gerçekleştirdiği 8 bin 14 adetlik satışla ayı 5’inci sırada tamamladı. Markanın ilk 6 aylık satışları ise, geçen yılın aynı dönemine göre 2.5 kat artarak 32 bin 30 adede ulaştı.

Mayıs’ta olduğu gibi Haziran’da da dünyada Citroën’in en fazla satış yapılan ikinci ülkesi olan Türkiye, ilk 6 aylık dönemde de globalde 5’inci sıradan 3’üncülüğe yükselmiş oldu.

Citroën Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım, “Geçen yılı 28 bin 831 adetlik satış rakamıyla kapatmıştık. Elektrikli mobilite çözümü Citroën Ami’yi de eklediğimizde satışlarımız yaklaşık 30 bin seviyesini bulmuştu” dedi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.