KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Yepyeni Volkswagen Frankfurt Fuarı'nda

OTO YAŞAM

Frankfurt'ta düzenlenen Uluslararası Otomobil Fuarı'nda (IAA) Volkswagen markası üç dünya prömiyerini birden gerçekleştirdi. Marka hem tam elektrikli ID.3 modelini ve T-Roc’un üstü açık versiyonu Yeni T-Roc Cabriolet’i, hem de yeni logosunu ve yeni marka kurumsal kimliğini “Yeni Volkswagen” sloganıyla kamuoyuyla buluşturdu.

Marka, “Elektromobilite” stratejisi ile 2025 yılına kadar pazara sunmayı planladığı 20 farklı elektrikli model ve 1 milyon satış hedefi ile dünya lideri olmayı hedefliyor. Beetle ve Golf'ten sonra marka için yeni bir dönemin başlangıcı olarak ifade edilen, tam elektrikli ID. model ailesinin ilk üyesi olan ID.3 ile Volkswagen,  “0 Emisyon” mobiliteyi milyonlar için ulaşılabilir ve çekici hala getirmeyi hedefliyor. Otomobil, 100 kW DC şarj gücü ile 27 dakikada yüzde 80’e kadar dolum sağlayabiliyor ve bu şarjla 290 km yol yapabiliyor.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.