KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

İşyerleri Ramazan kolisi için 200-400 TL arasında bütçe ayırdı

REEL SEKTÖR

E-Ticaret platformu Avansas, Ramazan ayına kısa bir zaman kala işyerlerinin erzak kolisi hazırlığı için tercihlerini araştırdı. Avansas’ın Türkiye genelindeki 1.000’e yakın müşterisiyle yaptığı araştırmaya göre; bu yıl Ramazan kolisi almayı planlayanların oranı yüzde 47.

Hazır erzak kolisi tercih eden bireysel müşteriler ve küçük işletmelerde çalışanlar Ramazan kolisi için çoğunlukla 200 TL-400 TL arasında bütçe ayırmayı öngörürken; orta büyüklükteki işletmeler 300 TL–500 TL bütçe aralığında erzak kolisi alışverişi yapmayı hedefliyor ve çalışanlarına Ramazan ayında ‘hediye çeki’ vermeyi planlıyor.
Ramazan kolilerinde 10 kişiden 6’sı bu yıl 19-25 çeşide sahip  orta paketi tercih edeceğini söyledi. Ramazan kolilerinin olmazsa olmaz ürünleri ise çay, sıvı yağ, makarna ve un olarak belirlendi. Avansas, Ramazan ayında güvenilir markalardan oluşturduğu 3 farklı koli tercihini satışa sundu.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.