KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

KOBİ’ler için CRM, sadakat ve gelir artışı demek

REEL SEKTÖR

Müşteri İlişkileri Yönetimi‘nin kısaltması olarak kullanılan CRM, KOBİ’ler için müşteriyi elde tutmaktan, artan üretkenliğe kadar çok sayıda avantaj sağlıyor.

DİA Yazılım Genel Müdürü Suha Onay, CRM kullanımının 2027’ye kadar yüzde 14.27 artacağını ve CRM’nin müşteri sadakatini artırma, müşteriyi elde tutma ve satışları artırma gibi birçok faydası olduğunu söyledi. CRM kullanmanın KOBİ’ler için müşteriyi elde tutmaktan, artan üretkenliğe kadar çok sayıda avantajı olduğunu belirten Onay, “CRM, işletmelerin müşterilerle olan ilişkilerini yönetmelerine, izlemelerine ve düzenlemelerine yardımcı olan bir yazılım türü. CRM yazılımları, müşteri deneyimini ve memnuniyetini iyileştirmek için müşteri etkileşimlerini tek bir merkezi yerde toplamak için kullanılır” dedi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.