KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

MİGROS perakende medya şirketi kurdu

REEL SEKTÖR

Migros, Türkiye’nin ilk perakende medya şirketi Mimeda’yı kurdu. Data entegreli iletişim kanallarına sahip tek pazarlama platformu olan Mimeda, markaların doğru alanda ve doğru zamanda, doğru hedef kitle ile buluşmasını sağlıyor.

Mimeda Yönetici Direktörü Kına Demirel, “Mimeda pazarlama platformunun 5 ana bölüm ve 15 farklı iletişim kanalı bulunuyor. Birlikte çalıştığımız markaların doğru hedef kitleye, doğru kanal üzerinden ulaşabilmesi için özel bir ekip ile gerekli tüm aksiyonların alınmasını sağlıyoruz” dedi.
Demirel, Mimeda’nın pazarlama platformunda mağaza içi iletişimden sosyal medya kanallarına, tematik kanallardan 3 kat daha fazla kişiye erişim sağlayan MigrosTV’den Türkiye’nin ilk markalı espor platformuna ve 120 binden fazla marka elçisine ulaşmanın mümkün olduğunu kaydetti.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.