KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Satış noktaları dijital hizmet merkezlerine dönüşüyor

REEL SEKTÖR

Vodafone, tüm fiziksel satış noktalarını aynı zamanda birer dijital hizmet merkezine dönüştürdü.

Vodafone mağazalarına gelen müşteriler, mağaza çalışanlarının akıllı telefonlarındaki QR kod üzerinden kişisel dijital asistan TOBi’ye erişerek 800’e yakın işlem yapabiliyor. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, “Dijital ile perakende ölecek mi? sorusuna cevabımız, ikisinin birlikte en iyi çalışma yöntemini bulması ve birbirinin en avantajlı alanlarından faydalanarak müşterilere en iyi deneyimi sağlaması. Bu yönde attığımız adımlardan biri TOBi ile mağazalarımızı buluşturmak oldu” diye konuştu.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.