KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

ADA ile sesli destek

SİGORTA

Sigorta sektörüne yapay zekâ teknolojisini kazandıran Sabancı Holding iştiraki Aksigorta, ADA’yı (Aksigorta Dijital Asistanı) geliştirmeye devam ediyor.

Aksigorta’nın ADA’sı çağrı merkezinde sesli destek vermeye başladı. ADA ile Aksigorta müşterileri, hasar dosyaları hakkında son durumları ADA’dan öğrenebilecekler. Sesli destek hizmetinin başlamasıyla birlikte artık Aksigorta müşterileri, 444 27 27 numaralı çağrı merkezini aradıklarında değişen dosya durumları, ödeme tarihi, ödeme tutarı gibi hasar dosyaları hakkında son durum bilgilerine ADA’dan ulaşabilecekler.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.