Mayen CEO’su Soner Cesur, şunları söyledi: “Son beş yıldır her yıl ortalama yüzde 35’lik büyümemizle, sektörün büyüme hızından iki kat daha hızlı büyüdük. Hedefimiz, dünyanın en yüksek müşteri memnuniyetini sağlayan çağrı merkezi platformunu oluşturmak olacak. Bu şekilde sadece Türkiye’nin değil, Doğu Avrupa ve Orta Doğu Bölgesi’nin en büyük hizmet ihracatçısı olma hedefindeyiz.”
Arvato CRM Türkiye satın alındı
Arvato CRM Türkiye satın alındı
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
ŞİRKET PANO
3 bini aşkın çalışanıyla çağrı merkezi ve katmadeğerli müşteri ilişkileri hizmetleri sunan Arvato CRM Türkiye, Almanya merkezli yatırım fonu Delta Invest’in liderliğini yaptığı konsorsiyum tarafından satın alındı. Şirket, Mayen ismiyle yoluna devam edecek.
Paylaş: