KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ne ödül

ŞİRKET PANO

Garanti BBVA, Contact Center World tarafından 2 ödüle birden layık görüldü.

Garanti BBVA 70 ülkeden 2.000’in üzerinde başvurunun değerlendirildiği organizasyonda Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgesinde “En İyi Çağrı Merkezi” ve “En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorilerinde birinci oldu. Bu başarı sonrası,  “Kuzey & Güney Amerika”, “Avrupa, Ortadoğu, Afrika” ve “Asya Pasifik” olmak üzere 3 ayrı bölgenin kazananları ile dünyanın en iyisi olmak için yarıştı ve Gümüş Madalya ile ödüllendirildi.
Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu, “Müşterilerimizin memnuniyeti ve kusursuz bir müşteri deneyimi için tüm kanallarımızda en iyi hizmeti sunabilmek için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.