Page 12 - KobiEfor Kasım 2021
P. 12
áà5.(7 3$125$0$
ING Türkiye’ye iki uluslararası ödül
Workup 8. dönem
mezunlarını verdi ING Türkiye Müşteri İletişim Merkezi ‘En İyi Teknoloji
İnovasyonu Kurum içi Çözümü’ ve ‘Yeşil Çağrı Merkezi’
Türkiye İş Bankası’nın ana
kategorilerinde altın madalya kazandı.
destekçisi olduğu Workup Giri- ING Türkiye Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Yücel
şimcilik Programı’nın 8. dönem Ölçer, “Müşteri memnuniyetini stratejimizin tam merke-
girişimleri mezun oldu.
zinde konumluyor ve sürdürülebilirlik alanında öncü bir
İş Bankası Genel Müdürü
grubun parçası olarak karbon ayak izimizi azaltmak için
Hakan Aran, girişimlerin büyü-
çalışmalarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz” dedi. Yücel
mesiyle yarat- Ölçer, yapay zeka gibi yeni nesil teknolojileri mükem- Ölçer
tığı istihdam mel müşteri deneyimi için en etkin araçlar olarak gördüklerinin altını çizdi.
ile ülke büyü-
mesi arasında
ciddi bir pozi- Müşterilerine Taksi ödemelerine
tif korelasyon
bulunduğunu, Hakan özel çözümler POS gerektirmeyen
dolayısıyla gi- Aran sunmaya devam ediyor çözüm
rişimcilerin desteklenmesiyle
ülke büyümesinin desteklen- Garanti BBVA, müşterilerinin finan- DenizBank, BiTaksi ile Mastercard’ın
miş olduğunu söyledi. sal sağlığını iyileştirmeye en önemli tap-on-phone ödeme çözümünü kulla-
Programa dahil olan 30 fark- öncelikleri arasında yer veriyor. narak taksi ödemelerinde POS cihazı-
lı girişim, şimdiye kadar toplam ‘Finansal Sağlık’ yaklaşımıyla, müş- na gerek olmadan kartlı ödemelerin
7.2 milyon ABD Doları yatırım terilerinin finansal durumlarını iyileştir- yapılabileceği BiTaksiPOS uygulaması-
aldı. mek adına tavsi- nı hayata geçirdi.
yelerde bulunmak BiTaksi’ye üye olan şoförlerin
ve bu sayede bütçe NFC özellikli
TEB’den online yönetimlerini ko- android cep te-
laylaştırarak finan- lefonları POS
belge düzenleme sal açıdan gelecek cihazı gibi bir
kolaylığı hedeflerine ulaş- ödeme kabul
Işıl malarına yardımcı cihazına dönü-
Türk Ekonomi Bankası Akdemir olmak için çalı- şüyor, temas-
Evlioğlu
(TEB), dış ticaret yapan ku- şan Garanti BBVA, sız kredi kart-
rumsal ve KOBİ müşterilerine müşterilerine özel çözümler sunmaya larıyla ödeme
ihracat işlemlerinde, şube te- devam ediyor. yapmak mümkün oluyor.
masını azaltarak hız ve kolay- Garanti BBVA Genel Müdür Yar- DenizBank Perakende Bankacı-
lık sağlayan dijital kanaldan dımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu, “Garan- lık Grubu Genel Müdür Yardımcısı
İhracat Bedeli Kabul Belgesi ti BBVA Mobil’deki ‘Durumum’ alanı Ayşenur Hıçkıran, taksicilerin ve
(İBKB) düzenleme hizmetini ayda 4 milyona yakın kullanıcı tara- yolcuların hayatını kolaylaştıran,
hayata geçirdi. fından ziyaret ediliyor. Burada müş- güvenli ve hijyenik ödeme fırsatı
İhracatçı müşteriler, kurum- terilerimizin finansal sağlığına ilişkin sunan bir uygulama hayata geçir-
sal internet bankacılığı üzerin- ipuçları da paylaşıyoruz” dedi. diklerini vurguladı.
den İBKB düzenleyebilecek ve
düzenledikleri İBKB’lerini ta-
kip edebilecekler. Odeabank kuruluşunun 9. yılını kutladı
TEB Kurumsal Bankacılık
Odeabank, kurulduğu gün- Türkiye bankacılık
Genel Müdür Yardımcısı Gülüm-
den bu yana yürüttüğü başarılı sektöründe 15 yıl ara-
ser Özgün Henden, TEB’in dijital
çalışmalarla dokuzuncu yılını dan sonra sıfırdan li-
transformas-
geride bıraktı. sans alan ilk banka olan
yon kapsamın-
Odeabank Genel Müdürü ve 2012 yılında faaliyete
da yeni hizmet-
Mert Öncü, Odeabank’ın önü- geçen Odeabank, özel
leri hızla hayata
müzdeki dönemde de güçlü mevduat bankaları ara-
geçirmeye de-
sermaye yapısıyla Türkiye eko- sında aktif büyüklük-
Gülümser vam edecekle-
Özgün Henden rini kaydetti. nomisine kaynak sağlamaya Mert te ilk 10 bankadan biri
devam edeceğini söyledi. Öncü oldu.
12 KobiEfor .DVÜP