Page 12 - KobiEfor Kasım 2021
P. 12

áà5.(7 3$125$0$



                                         ING Türkiye’ye iki uluslararası ödül
            Workup 8. dönem
            mezunlarını verdi               ING Türkiye Müşteri İletişim Merkezi ‘En İyi Teknoloji
                                         İnovasyonu Kurum içi Çözümü’ ve ‘Yeşil Çağrı Merkezi’
              Türkiye İş Bankası’nın ana
                                         kategorilerinde altın madalya kazandı.
            destekçisi olduğu Workup Giri-  ING Türkiye Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Yücel
            şimcilik Programı’nın 8. dönem   Ölçer, “Müşteri memnuniyetini stratejimizin tam merke-
            girişimleri mezun oldu.
                                         zinde konumluyor ve sürdürülebilirlik alanında öncü bir
              İş Bankası Genel Müdürü
                                         grubun parçası olarak karbon ayak izimizi azaltmak için
            Hakan Aran, girişimlerin büyü-
                                         çalışmalarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz” dedi.               Yücel
            mesiyle yarat-                  Ölçer, yapay zeka gibi yeni nesil teknolojileri mükem-      Ölçer
            tığı  istihdam               mel müşteri deneyimi için en etkin araçlar olarak gördüklerinin altını çizdi.
            ile ülke büyü-
            mesi arasında
            ciddi bir pozi-              Müşterilerine                        Taksi ödemelerine
            tif korelasyon
            bulunduğunu,         Hakan   özel çözümler                        POS gerektirmeyen
            dolayısıyla gi-       Aran   sunmaya devam ediyor                 çözüm
            rişimcilerin desteklenmesiyle
            ülke büyümesinin desteklen-     Garanti BBVA, müşterilerinin finan-  DenizBank, BiTaksi ile Mastercard’ın
            miş olduğunu söyledi.        sal sağlığını iyileştirmeye en önemli   tap-on-phone ödeme çözümünü kulla-
              Programa dahil olan 30 fark-  öncelikleri arasında yer veriyor.   narak taksi ödemelerinde POS cihazı-
            lı girişim, şimdiye kadar toplam   ‘Finansal Sağlık’ yaklaşımıyla, müş-  na gerek olmadan kartlı ödemelerin
            7.2 milyon ABD Doları yatırım   terilerinin finansal durumlarını iyileştir-  yapılabileceği BiTaksiPOS uygulaması-
            aldı.                                          mek adına tavsi-   nı hayata geçirdi.
                                                           yelerde bulunmak     BiTaksi’ye üye olan şoförlerin
                                                           ve bu sayede bütçe   NFC özellikli
            TEB’den online                                 yönetimlerini ko-  android cep te-
                                                           laylaştırarak finan-  lefonları POS
            belge düzenleme                                sal açıdan gelecek   cihazı gibi bir
            kolaylığı                                      hedeflerine ulaş-   ödeme kabul
                                          Işıl             malarına yardımcı   cihazına dönü-
              Türk   Ekonomi   Bankası    Akdemir          olmak için çalı-   şüyor, temas-
                                          Evlioğlu
            (TEB), dış ticaret yapan ku-                   şan  Garanti BBVA,   sız kredi kart-
            rumsal ve KOBİ müşterilerine   müşterilerine özel çözümler sunmaya   larıyla ödeme
            ihracat işlemlerinde, şube te-  devam ediyor.                     yapmak mümkün oluyor.
            masını azaltarak hız ve kolay-  Garanti BBVA Genel Müdür Yar-       DenizBank Perakende Bankacı-
            lık sağlayan dijital kanaldan   dımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu, “Garan-  lık Grubu Genel Müdür Yardımcısı
            İhracat Bedeli Kabul Belgesi   ti BBVA Mobil’deki ‘Durumum’ alanı   Ayşenur Hıçkıran, taksicilerin ve
            (İBKB) düzenleme hizmetini   ayda 4 milyona yakın kullanıcı tara-  yolcuların hayatını kolaylaştıran,
            hayata geçirdi.              fından ziyaret ediliyor. Burada müş-  güvenli ve hijyenik ödeme fırsatı
              İhracatçı müşteriler, kurum-  terilerimizin finansal sağlığına ilişkin   sunan bir uygulama hayata geçir-
            sal internet bankacılığı üzerin-  ipuçları da paylaşıyoruz” dedi.  diklerini vurguladı.
            den İBKB düzenleyebilecek ve
            düzenledikleri İBKB’lerini ta-
            kip edebilecekler.           Odeabank kuruluşunun 9. yılını kutladı
              TEB Kurumsal Bankacılık
                                            Odeabank, kurulduğu gün-                       Türkiye  bankacılık
            Genel Müdür Yardımcısı Gülüm-
                                         den bu yana yürüttüğü başarılı                  sektöründe 15 yıl ara-
            ser Özgün Henden, TEB’in dijital
                                         çalışmalarla dokuzuncu yılını                   dan sonra sıfırdan li-
                          transformas-
                                         geride bıraktı.                                 sans alan ilk banka olan
                          yon kapsamın-
                                            Odeabank Genel Müdürü                        ve 2012 yılında faaliyete
                          da yeni hizmet-
                                         Mert Öncü, Odeabank’ın önü-                     geçen Odeabank, özel
                          leri hızla hayata
                                         müzdeki  dönemde de güçlü                       mevduat bankaları ara-
                          geçirmeye de-
                                         sermaye yapısıyla Türkiye eko-                  sında aktif büyüklük-
            Gülümser      vam edecekle-
            Özgün Henden  rini kaydetti.  nomisine kaynak sağlamaya   Mert               te ilk 10 bankadan biri
                                         devam edeceğini söyledi.     Öncü               oldu.
           12 KobiEfor .DVÜP
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17