Page 10 - Teknopark-KobiEfor-Haziran-2021
P. 10
Partner Republic, müşterisinin satışını 4 kat artırdı
Yurtdışında 16 ülkeye odaklandı
Yapay zeka tabanlı hizmetiyle müşterilerinin gelirini ve verimliliğini artırmaya
odaklanan Partner Republic, Pamukkkale Teknokent ve İstanbul ofisleriyle
firmaların dijital dönüşümüne aracılık ediyor. Müşterilerinin dijital kanallardaki
trafikleri üzerinden satışlarını 4 kat artırmayı başaran firma, 2’si yurtdışında olmak
üzere toplam 7 proje yürütüyor. Firma önümüzdeki dönem 16 ülkeye odaklandı.
ijital dönüşüm sürecinin öncü öngörüyor: “Şu an ki hayat ile geç-
firmalarından Partner Repub- miş arasında hibrit bir yapı kurula-
Dlic, yaklaşık 1 yıl önce pande- cak. Biz buna ‘fijital’ diyoruz. Fijital;
miyle eş zamanlı olarak Pamukkale fiziki yapı ile dijital yapının birleş-
Teknokent ve İstanbul Ofisleri ile mesiyle oluşan ortak bir iş modeli.
kuruldu. Pandeminin dijitalleşmeyi Vizyoner bir bakış açısıyla dijitale en
hızlandırdığı süreçte hizmetleriyle uzak sektörlerden biri olan gayri-
dönüşümde verimlilik ve katma de- menkul sektörü de ‘fijital’ bir yapıda
ğer sağlayan Partner Republic, web hizmet verebilir noktaya gelmeli.”
sitesi üzerinden müşterilerinin geli-
rini 4 kat artırma iddiasıyla farkında- 16 ülkeye hizmet verecek
lık oluşturuyor. Partner Republic, farklı sektör-
Partner Republic Kurucu Ortak Demet lerde 15-20 yıl deneyime sahip eki-
Yarkın
ve Genel Müdürü Demet Yarkın, biyle 2’si Gürcistan ve Ukrayna’da
“İki temel misyon üzerinde ilerliyo- olmak üzere 7 proje yürütüyor.
Uygulanan modelde müşteri
ruz: İlki; web sitesi üzerindeki tra- Demet Yarkın, “Yıl sonuna kadar
web sayfasından ayrıldığında ileti-
fiği 350’yi aşkın farklı parametreyi yurtdışında bazı ülkelerde ofis açma
şimi kaybetmemek için onun ihtiya-
kullanan yapay zeka tabanlı uygu- stratejisiyle ilk aşamada Romanya,
cına uygun önermelerde bulunma-
lamamız ile çözümleyerek satış Macaristan, Sırbistan, Rusya gibi
oranını 4 katına çıkarıyoruz. İkinci- sını sağlıyoruz. Uygulamalarımızda Balkan ve Türk Cumhuriyetleri’nde
veriyi anlamlandırarak organizas-
si ise üretim ve tedarik zinciri opti- toplam 16 farklı ülkeye odaklanmak
yonda kişiselleştirilmiş deneyim ve
mizasyonu ile firmaların gelirini ve istiyoruz” diye konuşuyor.
karlılığını artırmak” diyor. içerik sağlıyoruz, dış kaynaklı veri- Demet Yarkın, fiyatlamada re-
leri de anlamlandırarak verimliliği
kabetçi bir politika sergilediklerini,
artırmaya odaklanıyoruz.”
Yapay zeka 350 sektör ve ölçek bağımsız hizmet
Önümüzdeki dönem sektör bazlı
parametreyi kullanıyor verdiklerini; aylık bazda 900 milyon
paketleme yapacakları yeni ürün-
Partner Republic’in yapay zeka trafik alan dijital kanallara sahip
lere ağırlık vereceklerini kaydeden
uygulaması, uyguladığı özel al- kurumlarla çalıştıkları gibi; aylık 10
Yarkın, CRM konusunda özel bir
goritma setiyle işlem yapıyor. Fir- bin trafik alan KOBİ segmentinde-
yazılım altyapısı sunacak ürün üze-
manın web sitesine konulan özel ki işletmelerle de çalıştıklarını dile
rinde çalıştıklarını açıklıyor: “Sek-
yazılım ile web sayfasındaki trafik getiriyor: “İhtiyaca göre hizmet be-
incelenip, kişiye özel veri ortaya çı- törel uzmanlıkları olan kişilerle iş deli oluşturarak firmaların erişebi-
ortaklıkları kurmak amacındayız.
karılıyor. Demet Yarkın, dinleme ve lecekleri ücretlendirme modelleri
Yıl sonunda kendi girişimcimizi
önerme içeren algoritmanın kendi oluşturuyoruz.”
yazılım ekipleriyle sektörlere özel oluşturmak amacıyla altyapımızı ve Pamukkale Teknokent’te ofis-
hale getirildiğini anlatıyor: “Sas ürünlerimizi hazırlıyoruz.” leri bulunduğunu aktaran Yarkın,
platformlarıyla 350 veri modelinin “Pamukkale Üniversitesi’nin genç-
bulunduğu kütüphaneden fayda- “Fijital” bir süreç başladı lerinden destek alıyoruz. Şu anda
lanıyoruz. Kural bazlı yazılım yeri- Demet Yarkın, perakende kanal- girişimci ruhuyla 7 kişiyiz ve ekibe
ne gerçek bir yapay zeka altyapısı larında özellikle tüm AVM’leri dijital yıl içinde 2 kişinin daha katılması-
sağlıyoruz. İnsan karar vermedi- platform haline getirmeyi amaç- nı, 2021 sonu itibarıyla 2020’deki
ğinde uyaracak, yönlendirecek bir ladıklarını söylüyor ve gelecekte müşteri adedimizde iki katı büyü- Advertorial
altyapıdan bahsediyoruz. eskisi gibi bir hayatın olmayacağını meyi hedefliyoruz” diyor.
10 KobiEfor Teknopark Haziran 2021