Page 10 - Teknopark-KobiEfor-Haziran-2021
P. 10

Partner Republic, müşterisinin satışını 4 kat artırdı

               Yurtdışında 16 ülkeye odaklandı


             Yapay zeka tabanlı hizmetiyle müşterilerinin gelirini ve verimliliğini artırmaya
              odaklanan Partner Republic, Pamukkkale Teknokent ve İstanbul ofisleriyle
            firmaların dijital dönüşümüne aracılık ediyor. Müşterilerinin dijital kanallardaki
          trafikleri üzerinden satışlarını 4 kat artırmayı başaran firma, 2’si yurtdışında olmak
            üzere toplam 7 proje yürütüyor. Firma önümüzdeki dönem 16 ülkeye odaklandı.

              ijital dönüşüm sürecinin öncü                               öngörüyor: “Şu an ki hayat ile geç-
              firmalarından Partner Repub-                                 miş arasında hibrit bir yapı kurula-
         Dlic, yaklaşık 1 yıl önce pande-                                 cak. Biz buna ‘fijital’  diyoruz. Fijital;
          miyle eş zamanlı olarak Pamukkale                               fiziki yapı ile dijital yapının birleş-
          Teknokent ve İstanbul Ofisleri ile                               mesiyle oluşan ortak bir iş modeli.
          kuruldu. Pandeminin dijitalleşmeyi                              Vizyoner bir bakış açısıyla dijitale en
          hızlandırdığı süreçte hizmetleriyle                             uzak sektörlerden biri olan gayri-
          dönüşümde verimlilik ve katma de-                               menkul sektörü de ‘fijital’ bir yapıda
          ğer sağlayan Partner Republic, web                              hizmet verebilir noktaya gelmeli.”
          sitesi üzerinden müşterilerinin geli-
          rini 4 kat artırma iddiasıyla farkında-                           16 ülkeye hizmet verecek
          lık oluşturuyor.                                                  Partner Republic, farklı sektör-
            Partner Republic Kurucu Ortak                        Demet    lerde 15-20 yıl deneyime sahip eki-
                                                                 Yarkın
          ve Genel Müdürü Demet Yarkın,                                   biyle 2’si Gürcistan ve Ukrayna’da
          “İki temel misyon üzerinde ilerliyo-                            olmak üzere 7 proje yürütüyor.
                                            Uygulanan modelde müşteri
          ruz: İlki; web sitesi üzerindeki tra-                             Demet Yarkın, “Yıl sonuna kadar
                                          web sayfasından ayrıldığında ileti-
          fiği 350’yi aşkın farklı parametreyi                             yurtdışında bazı ülkelerde ofis açma
                                          şimi kaybetmemek için onun ihtiya-
          kullanan yapay zeka tabanlı uygu-                               stratejisiyle ilk aşamada Romanya,
                                          cına uygun önermelerde bulunma-
          lamamız ile çözümleyerek satış                                  Macaristan, Sırbistan, Rusya gibi
          oranını 4 katına çıkarıyoruz. İkinci-  sını sağlıyoruz. Uygulamalarımızda   Balkan ve Türk Cumhuriyetleri’nde
                                          veriyi anlamlandırarak organizas-
          si ise üretim ve tedarik zinciri opti-                          toplam 16 farklı ülkeye odaklanmak
                                          yonda kişiselleştirilmiş deneyim ve
          mizasyonu ile firmaların gelirini ve                             istiyoruz” diye konuşuyor.
          karlılığını artırmak” diyor.    içerik sağlıyoruz, dış kaynaklı veri-  Demet Yarkın, fiyatlamada re-
                                          leri de anlamlandırarak verimliliği
                                                                          kabetçi bir politika sergilediklerini,
                                          artırmaya odaklanıyoruz.”
            Yapay zeka 350                                                sektör ve ölçek bağımsız hizmet
                                            Önümüzdeki dönem sektör bazlı
            parametreyi kullanıyor                                        verdiklerini; aylık bazda 900 milyon
                                          paketleme yapacakları yeni ürün-
            Partner Republic’in yapay zeka                                trafik alan dijital kanallara sahip
                                          lere ağırlık vereceklerini kaydeden
          uygulaması, uyguladığı özel al-                                 kurumlarla çalıştıkları gibi; aylık 10
                                          Yarkın, CRM konusunda özel bir
          goritma setiyle işlem yapıyor. Fir-                             bin trafik alan KOBİ segmentinde-
                                          yazılım altyapısı sunacak ürün üze-
          manın web sitesine konulan özel                                 ki işletmelerle de çalıştıklarını dile
                                          rinde çalıştıklarını açıklıyor: “Sek-
          yazılım ile web sayfasındaki trafik                              getiriyor: “İhtiyaca göre hizmet be-
          incelenip, kişiye özel veri ortaya çı-  törel uzmanlıkları olan kişilerle iş   deli oluşturarak firmaların erişebi-
                                          ortaklıkları kurmak amacındayız.
          karılıyor. Demet Yarkın, dinleme ve                             lecekleri ücretlendirme modelleri
                                          Yıl sonunda kendi girişimcimizi
          önerme içeren algoritmanın kendi                                oluşturuyoruz.”
          yazılım ekipleriyle sektörlere özel   oluşturmak amacıyla altyapımızı ve   Pamukkale Teknokent’te ofis-
          hale getirildiğini anlatıyor: “Sas   ürünlerimizi hazırlıyoruz.”   leri bulunduğunu aktaran Yarkın,
          platformlarıyla 350 veri modelinin                              “Pamukkale Üniversitesi’nin genç-
          bulunduğu kütüphaneden fayda-     “Fijital” bir süreç başladı   lerinden destek alıyoruz. Şu anda
          lanıyoruz. Kural bazlı yazılım yeri-  Demet Yarkın, perakende kanal-  girişimci ruhuyla 7 kişiyiz ve ekibe
          ne gerçek bir yapay zeka altyapısı   larında özellikle tüm AVM’leri dijital   yıl içinde 2 kişinin daha katılması-
          sağlıyoruz. İnsan karar vermedi-  platform haline getirmeyi amaç-  nı, 2021 sonu itibarıyla 2020’deki
          ğinde uyaracak, yönlendirecek bir   ladıklarını söylüyor ve gelecekte   müşteri adedimizde iki katı büyü-  Advertorial
          altyapıdan bahsediyoruz.        eskisi gibi bir hayatın olmayacağını   meyi hedefliyoruz” diyor.
         10 KobiEfor Teknopark Haziran 2021
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15