banner472

banner488

banner480

banner458

banner457

banner493

Mitsubishi Electric “Mühendis Kafası” etkinliğinde

Teknoloji öncüsü Mitsubishi Electric, İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa Sosyal Aktiviteler Kulübü “Mühendislik Fakültesi Pazarlama Topluluğu” tarafından organize edilen “Mühendis Kafası” etkinliğinde genç mühendislere pazarlama ve marka yönetiminin püf noktaları konusunda bilgi verdi.

EĞİTİM/ÜNİVERSİTE-SANAYİ 01.04.2019, 08:00 25.04.2019, 09:19
7658
Mitsubishi Electric “Mühendis Kafası” etkinliğinde

Tüketicilerin markalardan beklentilerine dikkat çeken Mitsubishi Electric Türkiye Reklam ve Halkla İlişkiler Ekip Lideri Savaş Ceneviz, mühendislik temelli pazarlama yöneticilerinin faaliyetlerini sürdürürken analitik düşünmesinin değerli olduğunu, ancak hedef kitle ile ilgili çalışmalarda duygu temelli yaklaşımın da önem taşıdığını vurgulayarak genç mühendislere önemli tavsiyelerde bulundu.
 

Yorumlar (0)