banner387

banner345

banner394

banner374

Mitsubishi Electric “Mühendis Kafası” etkinliğinde

Teknoloji öncüsü Mitsubishi Electric, İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa Sosyal Aktiviteler Kulübü “Mühendislik Fakültesi Pazarlama Topluluğu” tarafından organize edilen “Mühendis Kafası” etkinliğinde genç mühendislere pazarlama ve marka yönetiminin püf noktaları konusunda bilgi verdi.

EĞİTİM/ÜNİVERSİTE-SANAYİ 01.04.2019, 08:00 25.04.2019, 09:19
7583
Mitsubishi Electric “Mühendis Kafası” etkinliğinde

Tüketicilerin markalardan beklentilerine dikkat çeken Mitsubishi Electric Türkiye Reklam ve Halkla İlişkiler Ekip Lideri Savaş Ceneviz, mühendislik temelli pazarlama yöneticilerinin faaliyetlerini sürdürürken analitik düşünmesinin değerli olduğunu, ancak hedef kitle ile ilgili çalışmalarda duygu temelli yaklaşımın da önem taşıdığını vurgulayarak genç mühendislere önemli tavsiyelerde bulundu.
 

Yorumlar (0)
21°
az bulutlu
Namaz Vakti 27 Ekim 2020
İmsak 05:57
Güneş 07:22
Öğle 12:53
İkindi 15:45
Akşam 18:14
Yatsı 19:34
banner366