Türkiye’nin akademik denetim altında gerçekleştirilen ilk ve tek saha araştırması olan Türkiye İtibar Endeksi’nde (TİE) “Akaryakıt Sektörü” kategorisinde en itibarlı marka olan OPET, Türkiye’de bugüne kadar gerçekleştirilen en büyük ve en kapsamlı itibar yönetimi araştırması “RepMan Türkiye İtibar Ligi”nde ise en itibarlı markalar arasına girdi.
OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, iki önemli araştırmada akaryakıt dağıtım sektörünün en itibarlı markası olarak gösterilmekten büyük mutluluk duyduklarını söyledi. Ağca, “En önemli sermayemiz olan itibarımız şirketimizin kurumsal algısını temsil ediyor ve temelinde mevcut ve potansiyel müşterilerimizin bize duyduğu güven yer alıyor” diye konuştu.
Akaryakıt sektörünün en itibarlı markası OPET
OPET, Türkiye’nin önde gelen kurumlarının yaptığı itibar araştırmalarında sektörünün en itibarlı markası seçildi.

YORUM EKLE
1
Akaryakıtta satış azaldı ama ciro yükseldi
2
ENERGO-PRO’dan Ankara’da yeni fabrika yatırımı
3
Gebze Ticaret Odası Başkanı Nail Çiler: “Zoru...
4
“TÜSİAD SD2” programına başvurular başlıyor
5
Ekmob, 2 yılda 8 kat büyüdü
6
Microsoft Teknoloji Merkezi Türkiye ekonomisine 2.5...
7
Şişecam’dan kimyasallar alanında yeni yatırım
8
Güler Sabancı’dan mezunlara tavsiyeler var
9
Yıldızlar Yatırım Holding istihdamın da büyümenin...
10
Ford Otosan Ar-Ge Merkezi Bakan Varank’tan tam not...
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ

İMSAK
06:36

GÜNEŞ
08:08

ÖĞLE
13:00

İKİNDİ
15:22

AKŞAM
17:43

YATSI
19:09
SIRADAKİ HABER