banner565

banner472

banner458

banner457

25 yılın tecrübesi ile sanayinin yanında

Pusula Zaman Kontrol Sistemleri, 1996’da İstanbul merkezli olarak kuruldu. O yıllarda sadece tekstil sektörüne odaklanan firma, geliştirdiği ürün ve hizmetlerle şu anda tüm sektöre yönelik çözüm sunuyor.

HABER 01.03.2021, 00:01 29.03.2021, 15:27
22495
25 yılın tecrübesi ile sanayinin yanında

Çok sayıda çalışana sahip şirketler için çözümlerinin önemli bir artı sağladığını kaydeden Pusula Zaman PDKS Sistemleri Kurucusu Ercan Ergin, “PDKS Personel Devam Kontrol Sistemlerinin öncüsüyüz diyebiliriz. Bugün ise her ölçekten ve her sektörden işletmeye hizmet vermekteyiz. Günümüzde personel giriş çıkış zamanlarını, vardiyaları, izinleri kısaca işçilik maliyetlerini yönetmek, üretim yapan ve eleman çalıştıran her sektör için vazgeçilmez olmuştur. Donanımda tasarımı bize ait COMPASS ve tamamen yerli kaynaklarımızla geliştirdiğimiz WİNPER yazılımımız tescilli ana markalarımız” diye konuştu.
‘Personel D evam Kontrol,  Geçiş Güvenliği, Yemekhane, Yurt, Okul, ArGe Merkezleri Erişim Kontrolü’ firmanın ana çalışma konusu. Ergin, “Yazılımımız her türlü İnsan Kaynakları Yönetim yazılımı ile entegre çalışabilmekte, işletmelerin İnsan Kaynakları departmanlarına ciddi personel yönetim araçları sağlamaktadır” dedi.
Müşterilere hızlı ve etkin hizmet verebilmek için tüm Türkiye’yi içine alan geniş bir hizmet ağı kurduklarını, ülkenin her bölgesinde bayiler ve çözüm ortaklarıyla müşterilerine yerinde operasyonel destek sağladıklarını kaydeden Ergin, İstanbul merkezli bir firma olmalarına rağmen şu anda İzmir ve Denizli’de müşteri sayılarının İstanbul’dan fazla olduğunu açıkladı.

Müşteri talepleri yazılıma eklenebiliyor
Ercan Ergin, 25 yılı aşan tecrübelerini WİNPER Puantaj-Bordro-İK yazılımları üzerinde topladıklarını ve minimum ek ihtiyacı duyan uzman bir yazılım gerçekleştirdiklerini belirterek şunlara değindi: “Müşterilerimizden gelen yaratıcı, genele hitap eden fikirler/istekler olduğunda bunu da yazılımlarımıza eklemekten çekinmiyoruz. Bu yaklaşım müşterilerimiz tarafından memnuniyetle karşılanıyor ve bizi bilinen/tercih edilen yazılım konumuna getiriyor. Tabii ki bu başarıda en büyük pay yazılım ekibimizindir. WİNPER personelin işe giriş-çıkışlarını takip eden, fazla mesaisini hesaplayan, yıllık izinlerini düzenleyen, personel özlük bilgilerinin yanı sıra bordro ve puantaj işlemlerini yapan her ölçekten ve her sektörden işletmeye uygun bir PDKS programdır. Tek merkezden tüm Türkiye’ deki mağaza zincirini takip eden büyük boyutlu yaygın firmalar yanı sıra gıda, ilaç, tekstil sektöründeki işletmeler de müşterilerimiz arasındadır.”
Bu yıl 25. yılları olduğunu ve özel bir etkinlik yapmak istediklerini ancak pandeminin buna izin vermediğini kaydeden Ergin, ekiplerinin sağlığını koruyacak tedbirlere odaklandıklarına dikkat çekti: “Şirket içi süreçlerimiz dijitalleşmiş olduğundan ekiplerimiz hızlıca uzaktan çalışmaya adapte oldular. Ofise gelmek durumunda olan teknik personel için sosyal mesafe düzenlemeleri yaptık ve bir sağlık kuruluşuyla anlaşarak Covid-19 testlerimizi düzenli olarak yaptırdık. Müşterilerimize yerinde destek verdiğimiz için personelimizin ve müşterilerimizin sağlığını korumak birinci önceliğimiz haline gelmiştir.”
Eylül ayından sonra normalleşme öngördüklerini belirten Ergin, üretim faaliyetlerini durduran müşterilerinin yaz tatilinden sonra tekrar iş başı yapmalarını beklediklerini söyledi: “2021 için planladığımız yıllık aktivite planımızı yılın son dört ayında gerçekleştirmeyi planlıyoruz. Bir yandan ekibimize yeni arkadaşları alırken diğer yanda bayi ağını büyütmeyi planlıyoruz. Tüm dileğimiz 2022’ye sağlıkla, yenilenmiş logomuzla ve yenilenmiş ürünlerimizle büyüyerek girmek."

Yorumlar (0)