banner472

banner488

banner480

banner458

banner457

banner493

İlk BES’im birçok avantajı bir arada sunuyor

MetLife Türkiye’nin 2021’de Bireysel Emeklilik Sistemi’ndeki büyümelerini sürdürdüklerini söyleyen MetLife Türkiye Genel Müdürü Deniz Yurtseven, “Devlet katkısı dahil fon büyüklüğümüzü 3.3 milyar TL’ye yükselterek, 187 bin katılımcı sayısına ulaşmayı başardık. 2021 yılında ‘Otomatik Katılım’ kapsamında ise 202 bin çalışana hizmet verdik” dedi.

HABER 01.04.2022, 00:00 25.04.2022, 09:36
20706
İlk BES’im birçok avantajı bir arada sunuyor

Yurtseven, müşterilerinin geleceğini güvence altına almak ve çalışırken alıştıkları yaşam standartlarını emeklilikte de korumalarını sağlamak adına ‘Alternatif Güvence Planı’, ‘Deniz Plan’ ‘Emeklilik Plus Plan’, ‘Afili Plan’ ve ‘İlk BES’im’ olmak üzere 5 bireysel planları bulunduğunu ifade etti. Yurtseven, “Katılımcılarımız, bireysel planlarımızın tamamında yüzde 30 devlet katkısı, yılda 4 kez emeklilik planlarını ve 12 kez fon dağılım planlarını değiştirebilme gibi imkânlardan faydalanma fırsatına sahip” diye konuştu. Yurtseven, “İlk BES’im planımız ise 18 yaş altındaki çocuklarımız için özel olarak hazırladığımız ürünümüz. İlk BES’im, Eğitim Desteğim asistans paketi ve katkı payı koruma güvencesi gibi avantajlar içeriyor. İlk BES’im ile ebeveynler çocuklarının geleceğine yatırım yaparken yüzde 30 devlet katkısından, Eğitim Desteğim asistans paketi kapsamında sunulan ücretsiz ya da indirimli hizmetlerden ve anne veya babanın vefat etmesi durumunda katkı payı koruma güvencesinden faydalanabiliyor” açıklamasını yaptı.
2022’de en önemli hedeflerinin müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutarak dijitalleşmeye ve müşteri odaklı olmaya devam etmek olduğunun altını çizen Yurtseven şöyle devam etti: “Özellikle hayat sigortacılığı ve Bireysel Emeklilik Sistemi’ne getirilen yeni düzenlemeler olan; emeklilik ve hayat şirketlerinin sağlık sigortası satabilmesi, 18 yaş altı BES ve bütünleşik emeklilik planı gibi uygulamalar ile müşterilerimize sağladığımız hizmetleri bir üst seviyeye taşıyacağımıza inanıyoruz. Mevcut iş ortaklıklarımıza ek olarak özellikle dijital tarafta yeni iş ortaklıkları ile müşteri portföyümüzü geliştirmeyi ve üretimimizi artırmayı hedefliyoruz. Ayrıca hazırlıkları sürmekte olan mobil uygulamamız gibi uygulamalarla dijital platformlardaki varlığımızı artırmayı ve müşterilerimize daha iyi hizmet vermeyi hedeflemeye devam edeceğiz.”

Yorumlar (0)