banner472

banner458

banner457

MAFPRE Sigorta KOBİ’lere odaklanıyor

Türkiye sigorta sektöründe 2021’in ilk 9 ayında toplam prim üretiminin geçen yıla göre yüzde 19 artışla 70.6 milyar TL gerçekleştiğini belirten MAPFRE Sigorta Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Komitesi Üyesi Yıldırım Türe, KOBİ’lerin ihtiyaçlarına cevap verebilecek çözümlere ve ürünlere odaklandıklarını söyledi.

HABER 01.12.2021, 00:01 26.12.2021, 21:30
20702
MAFPRE Sigorta KOBİ’lere odaklanıyor

MAPFRE Sigorta Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Komitesi Üyesi Yıldırım Türe, “Ülkemizde sigorta sektörünün toplam ekonomi içindeki payının artması, toplumun sigortalılık bilincinin yükselmesiyle mümkün. Türkiye sigorta sektöründe 2021’in ilk 9 ayında toplam prim üretimi geçen yıla göre yüzde 19 artışla 70.6 milyar TL olarak gerçekleşti” dedi.
Yıldırım Türe, MAPFRE’nin yılın ilk 9 ayında, ‘Yangın’ branşında yüzde 32, ‘Mühendislik’ branşında yüzde 38, ‘Nakliyat’ta yüzde 59, ‘Tamamlayıcı Sağlık’ branşında yüzde 57 büyüme gösterdiğini ve pazar paylarını artırmaya devam ettiklerini kaydetti: “Pazardaki payımızı her geçen gün daha da artırmak için yatırım yapmaya ve farklılaşan ihtiyaçlara yönelik çözümler sunmaya devam ediyoruz.”


2021’de istikrarlı büyüme
Türe, MAPFRE Sigorta’nın 2021’de sektördeki istikrarlı konumunu ileri taşıdığını, ana stratejilerinin; sürdürülebilir kârlılık ve büyüme olduğunu aktardı: “Önümüzdeki dönemde, özellikle acente ve broker kanalımız başta olmak üzere alternatif satış kanallarımızın da büyümesi yönünde hedeflerimizi belirledik. Bu doğrultuda mevcut yaygın iş ortağı ağımızın verimliliğini artırmaya odaklanırken aramıza yeni katılacak acentelerimizle de ekosistemimizi genişleteceğiz. MAPFRE Sigorta olarak dijital kanallarımıza olan yatırımlarımızı sürdüreceğiz.”
Türe, çevresel, sosyal ve kurumsal yönetişim (ÇSY) konularında önemli sürdürülebilirlik hedefleri olduğuna da değindi: “Geçen yıl 14001:2005 Çevre Yönetim Sistemi sertifikamızı almıştık. MAPFRE’nin globalde faaliyet gösterdiği toplam 45 ülke içerisinde ISO 14001 sertifikasını alan 9. ülke olduk. Bu yıl da ilk etapta ISO 14064 Karbon Ayak İzi Raporlama Sistemi sertifikamızı aldık. 2022 başında Güvenlik ve Çevre alanının liderliğinde 22301 İş Sürekliliği Yönetimi sertifikasyonunu almayı hedefliyoruz.” Türe, ayrıca yönetici kadrolarında kadın oranlarının yüzde 50, kadın çalışan oranlarının ise yüzde 52.7 olduğunu ifade etti.
Türe, dijital dönüşüm çalışmaları hakkında şu bilgileri verildi: “MAPFRE GO uygulamasıyla müşterilerimize sigorta işlemlerini daha hızlı gerçekleştirme, ‘Bi’ Doktora Sor’ online tıbbi danışmanlık hizmetimizle sağlık sigortası poliçesi olan sigortalılarımıza evinde, işyerinde, dilediği her yerde ve randevu gerekmeksizin uzman doktorlarımızdan tıbbi danışmanlık hizmeti alma imkânı sunuyoruz. Ayrıca web sitemiz ve Facebook üzerinden ulaşılabilen chatbotumuz Maffi yardımıyla trafik ve seyahat sağlık sigortası teklifi verilebiliyor ayrıca kasko, sağlık ve DASK gibi birçok farklı ürün ve hizmetlerimizle teminatlar hakkında genel bilgi sunabiliyoruz.”

KOBİ’ler stratejik müşterilerimiz”
Son dönemde yaşanan doğal afetlerin KOBİ’lerin iş sürekliliğini koruması adına sigortanın önemini bir kez daha ortaya koyduğunu dile getiren Türe, KOBİ’leri olası risklere karşı bilinçlendirmek üzere tavsiyelerde bulunduklarını ve çözümler ürettiklerini paylaştı: “KOBİ’leri stratejik müşterilerimiz olarak konumlandırıyoruz. KOBİ segmentinde ihtiyaçlara cevap verebilecek çözümlere ve ürünlere odaklanmış durumdayız. Hayata geçirdiğimiz, Türkiye’de ilk kez uygulanan Şirketim 360° modeliyle işletmelerin karşılaşabilecekleri kurumsal riskleri analiz edip çözüm önerileri sunuyoruz. Ayrıca KOBİ’ler için tasarladığımız SüperKobim Paket ürünümüzü de 2021 yılının ilk yarısında güncelledik ve kapsamlı bir şekilde iyileştirmeler gerçekleştirdik. Ürün yelpazemize restoran paket, ofis paket ve konfeksiyon paket gibi alternatifler de ekledik.”
Müşterilerine ve acentelerine sundukları hizmet ve dijital çözümler, ürün portföyleri, çeşitlilik politikaları ile sigortalı/müşteri odaklı yaklaşımları ve çalışan dostu anlayışlarıyla hareket ettiklerini kaydeden Türe, global deneyim ve birikimleriyle müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerine yönelik hizmet ve ürünleriyle diğer pek çok şirketten de ayrıştıklarını vurguladı.

Yorumlar (0)