On iki yıllık süreçte 600’e yakın Türk firmasının NRW’de şirketleşmesine refakat ettiklerini aktaran Akkaya, şunları anlatıyor: “2019 yılı ilk on ayına baktığımızda şu an 55’in üzerinde şirketimize rehberlik yaptık. İhracata dayalı büyüme stratejisi izleyen Türkiye ekonomisinde şirketler dışa açılarak yeni pazarlar bulup oralarda markalaşmanın ve kalıcı olmanın yollarını arıyorlar. Burada Türkiye devletinin vermiş olduğu teşviklerde önemli bir rol oynuyor. Bu yolla hem ülke içinde yeni istihdam yaratılıp üretim artışına katkı sağlanırken hem de olası durgunluk ve kriz dönemlerinde şirketler için alternatif yollar açılmış oluyor. Bu anlamda Türk ve Alman ekonomileri arasında güçlü ve kalıcı bir ticaret ve yatırım köprüsü oluşturmaktan mutluluk duyuyoruz.”





