Garanti "Empati" kültürüyle odağına müşterilerini alıyor

Garanti Bankası, empati kültürü üzerine şekillendirdiği 2018 Entegre Faaliyet Raporu’nu “Hayattan Hikâyeler” konseptiyle yayınladı.

Garanti "Empati" kültürüyle odağına müşterilerini alıyor

Raporda, yıllık performans göstergelerinin içinde, sorumlu ve sürdürülebilir kalkınma hedefiyle ülkeye ve topluma yaptığı katkıları, en büyük farklılığı olarak kabul ettiği empati kültürüyle müşterileri için yarattığı değeri yenilikçi ve teknolojik bakış açısıyla birleştirerek tüm paydaşlarına şeffaf ve anlaşılır bir şekilde aktardı. Garanti Bankası Genel Müdürü Fuat Erbil, ‘’Garanti Bankası olarak 16 milyonu aşkın müşterimize yaşattığımız deneyimi kusursuzlaştırmak için var gücümüzle çalışıyoruz” dedi.

Güncelleme Tarihi: 25 Nisan 2019, 09:49
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner269

banner256