banner374

banner370

banner345

Türk Telekom’dan dijital müşteri iletişim platformu: JetFix

Türk Telekom, yüzde yüz yerli yeni nesil dijital müşteri iletişim platformu JetFix’i kurumların kullanımına sundu.

PANORAMA 01.03.2019, 08:00 26.03.2019, 10:25
7650
Türk Telekom’dan dijital müşteri iletişim platformu: JetFix

JetFix, kurumlara sunduğu Livechat, Chatbot ve Omnichannel ürünleri ile kurumların müşteri ilişkileri yönetimlerini daha hızlı ve verimli yapmalarına imkân sağlıyor. Türk Telekom Strateji, Planlama ve İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Fırat Yaman Er, “Yüzde yüz yerli olarak geliştirilen JetFix ile kurumların pazarlama ve operasyon giderlerini azaltıyor, güvenilir ve hızlı bir şekilde müşteri hizmetleri sunabilmelerine imkân sağlıyoruz” dedi.

Yorumlar (0)
25°
parçalı az bulutlu
Namaz Vakti 14 Temmuz 2020
İmsak 03:43
Güneş 05:37
Öğle 13:15
İkindi 17:13
Akşam 20:43
Yatsı 22:29
banner366