banner472

banner488

banner480

banner458

banner457

banner493

Anadolu Hayat Emeklilik’ten çocuklardan çiftçilere birçok BES ürünü

Anadolu Hayat Emeklilik Genel Müdürü Yılmaz Ertürk, 2021 yıl sonunda, gönüllü BES ve otomatik katılım toplamında yüzde 10 artışla 2.173.325 katılımcı sayısı ve yüzde 42 artışla 43.3 milyar TL devlet katkısı dahil fon büyüklüğüne ulaştıklarını söyledi.

SİGORTA 01.03.2022, 00:01 18.03.2022, 10:27
11469
Anadolu Hayat Emeklilik’ten çocuklardan çiftçilere birçok BES ürünü

Anadolu Hayat Emeklilik’in, katılımcı sayısında yüzde 14.9, fon büyüklüğünde ise yüzde 17.7 pazar payına sahip olduğunu aktaran Ertürk, 2021 sonunda toplam müşteri sayısında yüzde 18’den fazla artış meydana geldiğini kaydetti.
“Uzun yıllardır çocukları ayrıcalıklı bir müşteri grubu olarak değerlendiriyoruz” diyen Ertürk, “Bu tecrübelerimiz ışığında tasarladığımız, çocuklara özel ek fayda ve hizmetler içeren ‘Çocuğum için BES’ ürünümüzü hem yüz yüze hem online kanallardan pazara sunduk ve yoğun ilgiyle karşılaştık. Emeklilik Gözetim Merkezi tarafından yayımlanan 31 Aralık 2021 tarihli verilere göre, şirketimiz 91.7 milyon TL fon büyüklüğü, 54.564 katılımcı sayısı ve sırasıyla yüzde 2.,2 ve yüzde 31.9’luk pazar payına sahiptir” açıklamasını yaptı.
Ertürk, çocuklar, gençler, ev hanımları, emeklilikler, doktorlar, çiftçiler gibi çeşitli yaşam evrelerine ve meslek gruplarına yönelik ayrıcalıklı hizmetler sunan birçok emeklilik planlarını bulunduğunu ifade etti. 2022’de hayata geçmesi planlanan mevzuat değişikliklerinin de etkisiyle gönüllü bireysel emeklilik ve otomatik katılım tarafında oldukça hareketli bir yıl yaşanacağının altını çizen Ertürk, “Fon getirileri, devlet katkısının yüzde 30’a yükseltilmesi ve yıllara yayılan devlet katkısı gibi diğer mevzuat düzenlemeleri doğrultusunda 2022 sonunda bir önceki yılın üstünde bir büyüme oranına ulaşılmasını bekliyoruz. 2022 yıl sonunda katılımcı sayısı ve fon büyüklüğündeki pazar paylarımızı daha da güçlendirmeyi hedefliyoruz” dedi.
Ertürk sözlerini şöyle noktaladı: “Önümüzdeki dönemde dijital kanallardan satış ve self servis hizmetlerimizi daha da geliştirerek dijital olgunluğumuzu artırmaya odaklanarak, inovatif ürün ve uygulamalarla yeni satışların ve portföy derinliğinin artırılması için çalışmalarımızı sürdüreceğiz.”

Yorumlar (0)