SÖYLEŞİ

CEO, geleceği inşa edendir
Hedef ve çözüm odaklı, disiplinli, basit, doğal, yalın olmaya önem veren Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri A.Ş. CEO’su Eda Uluca Özcan; başarısının sırrının iyi bir ekip olduğunu belirtiyor:

Prof.Dr. Haluk Levent: "Stagflasyon tecrübemiz yok"
Ekonomide yaşanan ‘stagflasyon’ kriziyle ilgili ‘Türkiye tecrübesi’ bulunmadığını dile getiren Prof.Dr. Haluk Levent, “Bu krizden çıkışı için bilinen bir yol haritası yok.

B2B ve B2C dijital reklam ajansı Mochatouch; Üzerinde güneş batmayan ajans olmak için koşuyor
Global ajans olma hedefiyle hızla büyüyen yerli ve milli dijital reklam ajansı Mochatouch, dijital dünyanın genç yıldızlarından. Mochatouch Kurucu Ortağı Türker Karaçam, “Üzerinde güneş batmayan ajans olmak istiyoruz.

Türkiye İş Bankası; KOBİ’lerin Finansal Çözüm Ortağı
Kuruluşundan günümüze Türk finans sektörünün lokomotiflerinden olan Türkiye İş Bankası’nın KOBİ müşterilerine yönelik stratejisi uzun soluklu işbirliği ve finansal çözüm ortaklığı temeli üzerine kurulu. Türkiye İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Şahismail Şimşek, “KOBİ’lerin ticari hayatlarındaki dinamiği, karşılaştıkları zorlukları, geçtikleri süreçleri çok yakından biliyoruz.

Prof.Dr. Taner Berksoy: “Stagflasyon yaşıyoruz”
Duayen Ekonomist Prof.Dr. Taner Berksoy, Türkiye’nin yaşadığı sıkıntıyı “stagflasyon” olarak tanımlıyor.

Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi CIO’su Berk Bacakoğlu; “Teknoloji sizi yönetmesin, siz teknolojiyi yönetin”
Her zaman yaptığı işi bir adım daha ileriye taşıma hedefiyle çalışan Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM) CIO’su Berk Bacakoğlu; kendi yaptıkları işlerin ötesine geçip başkaları ile işbirliği kuran insanları seçen bir liderin başarılı olacağını düşünüyor ve daha teknolojik olmak yerine teknolojiyi iyi ve verimli kullanmanın önemli olduğunu söylüyor.

Yapı Kredi Leasing Genel Müdürü Fatih Torun: “Sektördeki liderliğimizi sürdüreceğiz”
Yapı Kredi Leasing, sektör liderliğini 10. yılına taşıdı. 2018 yılında yüzde 20.7’lik pazar payına ulaşan Yapı Kredi Leasing, 2019 yılında da liderliğini korumayı hedefliyor.

Radore Veri Merkezi Genel Müdürü Sadi Abalı; “Just do it!” (Yapalım, görelim, beklemeyelim)
Radore Veri Merkezi Genel Müdürü Sadi Abalı’nın yaşam mottosu; şirketler ve insanlar için kalıcı ve faydalı çözümler sağlamak. “Just do it” sözünü şiar edinen Abalı, özetle “Yapalım, görelim, beklemeyelim” anlayışıyla hareket ettiğini söylüyor: “Çözüm odaklıyımdır, icracıyımdır, bir şey söylediysek yapılır. Yapılmalı ki yanlışsa bile bir an evvel görelim.”

Yapay zeka ile yeni nesil reklam çözümlerinin adresi; RTB House Türkiye
Dünyada 70’ten fazla ülkede 1500’ün üzerinde markaya internet teknolojileri ve reklam çözümleri sunan ve Avrupa’nın en hızlı büyüyen ilk 10 teknoloji şirketi arasında yer alan RTB House, Türkiye’de 6. yaşını kutluyor.

“Mermerin, lezzetin ve termalin başkenti; Afyonkarahisar”
Kabuğunu kırarak büyüme potansiyelini harekete geçiren il.

Destek Patent Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Yamankaradeniz, başarısının sırrını açıklıyor: “Sabret, umudunu kaybetme, pes etme”
Destek Group ve Destek Patent Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Yamankaradeniz’in hayatının mottosu; sabır. Bütün zorluklara sabretmenin ve ümitli olmanın önemini vurgulayan Kemal Yamankaradeniz, Türkiye’nin fırsatlar ve zorluklar ülkesi olduğuna dikkat çekiyor ve girişimcilere zorluklar karşısında yılmamalarını öneriyor.

“Türk Eximbank’tan kaynak aldık, müşteri gelsin yeter” “Talep olsun bizim kaynağınız hazır”
Garanti Leasing Genel Müdürü Ünal Gökmen, “Leasingin asıl işi yatırım finansmanıdır.

TÜSİAD Baş Ekonomisti Dr. Zümrüt İmamoğlu
Dr. Zümrüt İmamoğlu, Türkiye ekonomisinin son verilerinin ‘resesyon’ yani durgunluk anlamına geldiğini aktardı.

Yerli ve milli fikir üreten ajans; Enüstkat
Yürüttüğü sanal gerçeklik projeleriyle dijital ajanslar arasında öne çıkan Enüstkat, yerli ve milli bir ajans. Enüstkat Ajans Başkanı Orkun Altınbayrak ve Enüstkat Ajans Ortağı Değer Dündar Altınbayrak, yerli ve milli fikirler üreten global bir dijital ajans olmayı hedeflediklerini açıklıyor.

Sınai mülkiyet haklarının tescili, korunması ve bilgi paylaşımı ile “Akıl teri”ni koru
Türkiye ekonomisi tasarım, Ar-Ge ve inovasyon faaliyetlerinde dikkat çekici bir dinamizm gösteriyor. Bilişimde gelişme ve Sanayi 4.0 kapsamında yaratıcılık daha bir önem kazanıyor ve bu sahada yüz milyarlarca dolarlık bir katmadeğer dolaşıyor. Akıl ürünü varlıklarımızı titizlikle koruyan bir “koruma sektörü ve ekosistem” gelişiyor.

Ekonomistler Türkiye ekonomisini değerlendirdi: “2019 Reform Yılı olmalı”
TÜSİAD ve Koç Üniversitesi ortaklığı ile oluşturulan Ekonomik Araştırma Forumu (EAF) tarafından düzenlenen “2019 Yılında Türkiye Ekonomisi” Konferansı İstanbul’da gerçekleştirildi.

Yapı Kredi Faktoring Genel Müdürü Bozkurt Çöteli: “2019, 2018’den daha iyi geçecek”
Türkiye ekonomisi bir darboğazdan geçiyor. Dolayısıyla birçok sektör 2018’in Ağustos ayından bu yana temkinli.

UCOM Global Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve CEO’su Onur Tayşu: “Bu bir stratejik milli meseledir”
Küresel iletişim arenasına iddialı bir giriş yapan UCOM United Communications (UCOM Global), dünyanın 16 ülkesinde 20 ofisiyle faaliyet gösteriyor.


ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ

İMSAK
06:36

GÜNEŞ
08:07

ÖĞLE
13:00

İKİNDİ
15:22

AKŞAM
17:43

YATSI
19:09