2021’in yılın ikinci çeyreğinde 617 bin yeni müşteriye daha ulaşan Turkcell, Haziran sonu itibarıyla toplam 1.3 milyon yeni müşteri ile 2019’da başlattığı ‘her yıl 1 milyon yeni müşteri’ hedefini ilk 6 ayda aşmayı başardı.
Turkcell Genel Müdürü Murat Erkan, “Turkcell’i telekom operatörlüğünden çok daha öte bir dijital ekosistem markası haline getirme stratejimiz çerçevesinde tüm dijital hizmet ve çözümlerimizi Turkcell çatısı altında bağımsız markalar olarak konumlandırıyoruz” diye konuştu.
Erkan, 2021 sonu için yaklaşık yüzde 18 gelir büyümesi, 14.3 milyar TL civarında FAVÖK’ün yanı sıra yatırımların gelirlere oranını yüzde 21-22 olarak revize ettiklerini aktardı.