banner268

ÜLKE

Almanya’nın ekonomi merkezi; Kuzey Ren-Vestfalya (Nordrhein-Westfalen-NRW)
Almanya’nın ekonomi merkezi; Kuzey Ren-Vestfalya (Nordrhein-Westfalen-NRW)

Avrupa’nın tam kalbinde, dinamik bir yatırım ve ticaret bölgesi Kuzey Ren-Vestfalya (Nordrhein-Westfalen-NRW) Almanya’nın en büyük nüfusa ve en yoğun yerleşime sahip eyaleti.

Gelişkin ekonomilerin ilk üç ayağından biri; JAPONYA
Gelişkin ekonomilerin ilk üç ayağından biri; JAPONYA

Japonya’nın 2016 yılında GSYİH’sı yaklaşık 4 trilyon 348 milyar dolar hesaplandı; kişi başına 34.414 bin dolar gelir sağlandı. Büyüme oranı yüzde 1.1 gerçekleşti. Nüfusu 126.345.000 olan ülke dünyanın en büyük ithalatçı pazarlarından biridir.

Türkiye için stratejik ekonomik partner ENDONEZYA
Türkiye için stratejik ekonomik partner ENDONEZYA
Türk KOBİ’lerine önyargısız  ülke ARNAVUTLUK
Türk KOBİ’lerine önyargısız ülke ARNAVUTLUK
Türkiye’nin, neredeyse dışında kaldığı ABD PAZARI
Türkiye’nin, neredeyse dışında kaldığı ABD PAZARI
KOBİ’lerimizin dişine uygun bir Pazar UKRAYNA
KOBİ’lerimizin dişine uygun bir Pazar UKRAYNA

GSYİH’sı 2016’da tahmini 86.9 milyar dolar gerçekleşen 43 milyon nüfuslu Ukrayna’da kişi başı gelir 8.223 dolar hesaplanmaktadır. İç ticari piyasasına KOBİ’lerin hakim olduğu Ukrayna ile ticarette Türk KOBİ’leri için çok geniş fırsat ve imkanlar bulunmaktadır. Ticaretimizde lojistik maliyetleri düşüktür.

Yükselen büyük ekonomilerden PAKİSTAN
Yükselen büyük ekonomilerden PAKİSTAN

Pakistan önce ihracat, ardından yatırım için müthiş bir ufuk olabilir. Cam, makine, gıda, tekstil, turizm sektörleri ve bu sektörlerde hammadde ve sarf malzemeleri alanlarında teknik bakım sağlama ve danışmanlık konusunda her ölçekte şirket için fırsat barındırıyor. Ayrıca yazılım sektörü için nitelikli işgücü ile çözüm ortaklıkları yapmak da mümkün.

Türkiye’nin Doğu Afrika’daki pazar hedefleri: MADAGASKAR-MOZAMBİK-TANZANYA
Türkiye’nin Doğu Afrika’daki pazar hedefleri: MADAGASKAR-MOZAMBİK-TANZANYA
Stratejik pazarlama ve yatırım raporu DİKKAT, İRAN!
Stratejik pazarlama ve yatırım raporu DİKKAT, İRAN!
En büyük, en geniş, en derin… Türkiye’nin 10 ihracat kapısı
En büyük, en geniş, en derin… Türkiye’nin 10 ihracat kapısı
Türkiye’nin vizyonuna giren pazar; HİNDİSTAN
Türkiye’nin vizyonuna giren pazar; HİNDİSTAN

Dünyanın en büyük ikinci ‘alıcı’ pazarı olan Hindistan’da Türkiye’nin ihracatçı varlığı okyanusta damla kadar. İhracatçı Türk KOBİ’leri orta ve uzun vadeli bir vizyonla Hindistan’a bakarlar ise istikrarlı büyümenin anahtarını ele geçirmiş olurlar.

Dünyanın en hızlı büyüyen kıta ekonomisi, gideni büyüten AFRİKA
Dünyanın en hızlı büyüyen kıta ekonomisi, gideni büyüten AFRİKA

2014 yılında Türkiye ile Afrika arasındaki ticaret hacmi, 23.4 milyar doların üzerine çıktı. Söz konusu tutarın 13.7 milyar dolarlık bölümünü ihracatımız, 9.6 milyar dolarını ise ithalatımız oluşturdu. Afrika ile ticaretimizden Kuzey Afrika 15 milyar dolarlık pay alırken Sahra altı Afrika’nın payı 8.4 milyar dolara ulaştı.

Girişimcimiz için yüksek rekabetçi bir Pazar KATAR
Girişimcimiz için yüksek rekabetçi bir Pazar KATAR
Türkiye’nin üretici sektörleri için hedef pazar;KAZAKİSTAN
Türkiye’nin üretici sektörleri için hedef pazar;KAZAKİSTAN
21. yüzyılın ekonomik dopingi RUSYA
21. yüzyılın ekonomik dopingi RUSYA
KOBİ’lerimiz Kuzey Afrika’da kolay tutunur: CEZAYİR-TUNUS-FAS
KOBİ’lerimiz Kuzey Afrika’da kolay tutunur: CEZAYİR-TUNUS-FAS

Türkiye dış ticarette KOBİ’ler üzerinden büyümeyi ana politika olarak benimsemiştir. Bu politikanın birinci alt başlığı da KOBİ’lerimizin rekabet düzeyine uygun hedeflenmiş olan pazarlardır. Bu bağlamda Kuzey Afrika ülkeleri Türk KOBİ’leri için, “bavul ticareti dahil” başta gelen dış pazar hedeflerindendir.

Dünyanın 9. büyük pazarı KANADA
Dünyanın 9. büyük pazarı KANADA

ABD’den bir adım geride, Avrupa’dan ileride, doğal kaynakları sınırsız zengin ve hala en çok göçmen alan ülkelerin başında gelen Kanada pazarına Türkiyeli girişimci kolaylıkla girebilir, çünkü ülkenin perakende pazarında ağırlık Ortadoğu kökenli Kanadalılar’dadır.

Türkiye’nin ekonomik büyüme vizyonunda en gerçekçi hedef; Avrasya pazarları
Türkiye’nin ekonomik büyüme vizyonunda en gerçekçi hedef; Avrasya pazarları

banner216

banner267

banner250

banner246

banner256