Dijital vaat kırılmaları bankaların müşteri kayıplarını artırıyor
Dijital vaat kırılmaları bankaların müşteri kayıplarını artırıyor
İçeriği Görüntüle

7 binden fazla kişinin katılımıyla gerçekleştirilen araştırma, daha sürdürülebilir bir gıda sistemine geçişi hızlandırmayı amaçlıyor. Araştırmaya katılanların %74’ü sürdürülebilir gıda konusuna olumlu bakıyor. Ancak Batı ülkelerinde enflasyonist ekonomik koşullar, sürdürülebilir gıdaya yönelik heyecanı azaltma eğiliminde. Brezilya ve Hindistan gibi ülkelerde halkın 3’te 2’si sürdürülebilir gıdaya son derece olumlu bakarken; Batı ülkelerinde bu oran %20-30 seviyelerinde kalıyor. Tüm tüketiciler için fiyat gıda ürünlerini seçmede birinci faktör olmaya devam ediyor. Tüketicilerin %73’ü fiyatı çevresel kaygıların önünde tutuyor. Üç grup için de tat, fiyatın hemen arkasından gelen önemli bir faktör olarak gıda seçiminde belirleyici oluyor.