KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Renault, Türkiye için iddialı planını duyurdu

OTO YAŞAM

Renault, ‘Uluslararası Oyun Planı 2027’ kapsamında, Renault markasını Türkiye’de pazar lideri yapma ve Türkiye’yi Avrupa dışında, dünyanın diğer noktalarına da ihracat yapan bir merkez haline getirme hedefini açıkladı.

Renault Markası CEO’su Fabrice Cambolive, “Hedefimiz Türkiye’de pazar lideri olmak, markamızı yeni ürünlerle güçlendirmek, özellikle SUV segmentinde güçlü bir varlık geliştirmek, hibrit ve elektrikli araçlara dayalı bir elektrifikasyon stratejisi uygulamak” açıklamasını yaptı.
Renault Group Türkiye CEO’su Jan Ptacek; “Türkiye’de B ve C SUV segmentlerinde müşteri ihtiyaçlarını karşılayan bir ürün yelpazesi sunarak liderliğimizi daha da pekiştireceğiz” diye konuştu. MAİS A.Ş. CEO’su Dr. Berk Çağdaş; “Duster ve yeni SUV’larla, Renault markası tam bir SUV yelpazesine sahip olacak” dedi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.