Dijital dünyada aktif olan ve 3.000’den fazla takipçiye sahip üniversitelilerin yer alabileceği bu platform, gençlere hem içerik üretiminde kendilerini geliştirme hem de kazanç elde etme fırsatı sunuyor. Platforma katılan gençler, kendi tarzlarını yansıtan koleksiyonlar oluşturarak takipçileriyle paylaşabiliyor, özel kampanyalarla içerik üretebiliyor ve performanslarını anlık olarak takip edebiliyor. Boyner Büyük Mağazacılık Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Nurçin Koçoğlu, “Bu platform, yalnızca içerik üretimini desteklemekle kalmıyor; düzenlenen yarışmalar, özel etkinlikler ve sürpriz ödüllerle gençlerin üniversite hayatına dinamizm katıyor” açıklamasını yaptı.

Türk Girişim Viseur AI, küresel arenada yarışacak
Türk Girişim Viseur AI, küresel arenada yarışacak
İçeriği Görüntüle