Page 20 - Dijital KobiEfor-Eylül 2021
P. 20

CMC Türkiye, Avrupa pazarına yöneldi
                  +HGHI  \×O VRQXQGD \]GH    E\PH


             CMC Türkiye’nin, M+Group ile birleşmesi ile Avrupa pazarına da yöneldiklerini
           belirten CMC Türkiye COO’su (Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı)
                  Hakan Saran, yıl sonunda yüzde 25 büyümeyi hedeflediklerini söyledi.

                  üşterilerinin  ihtiyaçlarını                             kazandırdığı tecrübelerle iş yapış
                  analiz ederek, robotik oto-                              modellerini ve teknoloji çözümlerini
          Mmasyon destekli dijital çö-                                     sürekli yenilediklerine değinen Sa-
           zümlerle tüm operasyonel süreç-                                 ran, “Sosyal medya üzerinden iş or-
           lerini iyileştirdiklerini ifade eden                            taklarımızın müşterilerinden gelen
           CMC Türkiye COO’su (Operasyon-                                  iletilerde yapay zekayla duygu du-
           lardan Sorumlu Genel Müdür Yar-                                 rumlarını tahmin edebiliyoruz. Elde
           dımcısı) Hakan Saran, BPO proje-                                ettiğimiz yüksek doğruluk oranıyla
           lerinde ve tüm stratejik projelerde;                            olumsuz iletilere kısa sürede mü-
           müşteri ve çalışan deneyimini iyi-                              dahale edilmesini sağlıyoruz” dedi.
           leştirecek danışmanlık çözümle-
           rini ve teknoloji ürünlerini birlikte                              Ar-Ge merkezinden evden
           konumlandırdıklarını ifade etti.                                   çalışmayı kolaylaştıracak
             Hizmet verdikleri sektörlerin                                    çözümler
           başında yazılım, teknoloji, finans,
                                                                              Hakan Saran, CMC Türkiye’nin
           sigorta, sağlık, e-ticaret, lojistik,
                                                                           2020 yılında M+Group ile birleşmesi
           inşaat, otomotiv, turizm, medya,   Hakan                        ile Avrupa pazarına da yöneldikle-
           enerji ve telekomünikasyonun gel-  Saran                        rini açıkladı: “Ar-Ge merkezimizin
           diğini kaydeden Saran, çözümlerini
                                           sunabilen profesyonel bir ekip ve   özellikle evden çalışmayı kolaylaş-
           şöyle sıraladı: “RPA çözümümüz
                                           sektöre hakim, deneyimli bir yöne-  tıracak yeni çözümleri var. Dijital-
           ‘Totti’, tekrar eden günlük manu-  tim kadrosuna sahip olduklarının al-  leşmeye çok önem veriyoruz. Bu
           el işleri yapmak için kullanıcı ara-  tını çizdi: “Operasyon gruplarımızda   nedenle 2021 hedeflerimiz arasında
           yüzünü kullanan ve kural tabanlı   ağırlıklı olarak dış kaynak kullanımı   oluşturduğumuz inovatif teknoloji
           görevleri otomatikleştirebilen bir
                                           yapıyoruz. İş ortağımız olarak gör-  ürünlerimizle diğer hizmetlerimizi
           yazılım. Tekrarlayan görevleri Totti
                                           düğümüz müşterilerimizde ‘Smart   en iyi şekilde harmanlayarak sun-
           ile çok daha hızlı bir şekilde ger-  Outsourcing’ yaklaşımımızla ko-  mak ve uzman olduğumuz konular-
           çekleştirirken hata payını en aza   numlandırdığımız personelimiz hem   da kurumlara danışmanlık vermek
           indirebiliyoruz. ‘Allspace’ OmniC-  CMC Türkiye’nin iş yapış yöntemleri-  bulunuyor. Grup olarak gelirimizi
           hannel Süreç Yönetimi ürünümüz,
                                           ni ve kurum kültürünü hem de ken-  geçen yıl yüzde 115 artırdık. 2021’in
           çok kanallı yaklaşımları tercih eden
                                           dilerini zaman içinde organik birer   ilk döneminde 10 yeni markayla iş-
           şirketlere merkezi bir yönetim çö-  parçası olarak gördükleri iş ortağı   birliği yaptık. Bu yıl sonunda enflas-
           zümü sunarak marka sadakatini   şirketimizin kurum kültürünü öğ-  yon etkisi hariç yüzde 25 büyüme
           ve müşteri memnuniyetini artırıyor.   reniyor. Böylece farklı yaklaşımlarla   bekliyoruz. Gelecek yıllarda yeni
           Anlık ve detaylı raporlama imkanı,
                                           deneyimlerini çeşitlendirebiliyorlar.”   ülkelerde yapacağımız yatırımları-
           kişiselleştirilebilen dashboard, tic-
                                              Farklı sektörlerle çalışmanın   mızla büyümeye devam edeceğiz.”
           ket yönetimi ve temsilciler için kate-
           gorik senaryoların hazırlanması gibi
           artılarla süreçleri iyileştiriyor. Akıllı   CMC hakkında;
           Destek Ekranı ‘Smart Agent’ ile
           müşteri temsilcisi deneyimini mak-  İstanbul’da 2000’de kurulan   met veriyor. CMC Türkiye kadro-
           simize edip, operasyonel verimlilik   CMC, 2020’de BPO, teknoloji   sunda yaklaşık 6 bin kişi görev
           ve iş kalitesinde artış sağlıyoruz.”   ve danışmanlık şirketler grubu   yapıyor. 14’ü banka olmak üzere
                                             M+Group’un en büyük üyesi ola-  100’ün üzerinde şirketin iş ortağı
             Farklı yaklaşımlarla            rak yerini aldı. M+Group, Türkiye   olan CMC, Türkiye genelinde İs-
             deneyimler çeşitlendiriliyor    ve Avrupa’daki 15 lokasyonda,   tanbul, Malatya, Urfa, Rize, Bay-
             Hakan Saran, teknolojiyi ve sü-  58 ülkedeki 260 kuruma 8 binin   burt ve Van olmak üzere 6 lokas-  Advertorial
           reçleri bir arada en etkin şekilde   üzerinde çalışanıyla 31 dilde hiz-  yonda hizmet veriyor.
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25