Page 10 - KobiEfor-Mart-2021
P. 10

%à/àáà0 3$125$0$




        Param büyümede               Avansas, 2020 alışveriş verilerini açıkladı
        hız kesmiyor                   Avansas 2020 yılı verilerine göre, tüketiciler geçen yıl işyeri alışverişine 56
                                     milyon dakikadan fazla zaman harcadı. 2019 yılına kıyasla yeni kullanıcı sayısı
          Ödeme sistemleri sektörü-  yüzde 68 artarken; en çok satılan ürünler arasında hijyen ürünleri, dezenfek-
        ne öncülük eden ve Türkiye’nin   tan, çay, Türk kahvesi yer aldı.
        ilk dijital bankası olmaya aday               Avansas Genel Müdürü Sedat Anak, “Özellikle dijitalleş-
        markası Param, hızlı büyüme-               menin ve talebin artmasıyla e-ticaret platformları tüketici-
        sini sürdürüyor. 2020 yılı Aralık          lerin ihtiyaçlarını karşılamak adına yeni ürün ve hizmetler
        döneminde ParamPOS’ta iş-                  geliştirmeye öncelik verdi. Avansas olarak biz de bu dönem-
        lem hacmi bir önceki yılın aynı            de ‘Çalışılan Her Yer İş Yeridir’ diyerek müşterilerimizin tüm
        dönemine göre yüzde 595 ora-  Sedat        ihtiyaçlarını hijyenik ve en hızlı şekilde karşılamak üzere 1 iş
        nında artarken, ParamKart’ta   Anak        gününde teslimata öncelik verdik” dedi.
        2020 yılında toplam işlem hac-
        mi yüzde 21.4 arttı. ParamKre-  SANLAB, 2020’de                Mitsubishi Electric’ten
        di ise 2020 yılında 80 milyon TL
        kredi başvurusu aldı.        yüzde 52 büyüdü                   yapay zeka teknolojisi
          Param Kurucusu Emin Can                                        Mitsubishi Electric, TMMOB Elektrik
                                       Türkiye’nin öncü simülatör üretici-
        Yılmaz, “Yılın ilk                                             Mühendisleri Odası (EMO) işbirliği ile
                                     leri arasında yer alan SANLAB, pande-
        ayında 20 milyon                                               düzenlediği webinarlarda paydaşlarıy-
        liralık kredi baş-           miyle birlikte teknoloji ve dijitale artan   la buluşmaya devam ediyor.
        vurusu aldık. 2021           taleple cirosunu yüzde 52, müşteri sa-  En son gerçekleştirilen webinarda,
                                     yısınıda yüzde 35 oranında artırdı.
        yılında da trend-  Emin                                        Mitsubishi Electric Fabrika Otomasyon
        leri takip eden   Can          2020 yılında birçok organize sana-  Sistemleri Ürün Yönetimi ve Pazarla-
        değil, yeniliklerin   Yılmaz  yi bölgesi, eğitim kurumu ve işletme   ma Birim Müdürü Tol-
        öncüsü olan bir marka olarak   için simülasyon projesi geliştiren   ga Bizel, fabrikaların
        ürün ve hizmetlerimizi geliştir-           firma, savunma sa-   dijital dönüşümü ve
        meye devam edeceğiz” dedi.                 nayisi ve otomotiv   yapay zeka alanında-
                                                   üreticilerini de hiz-
                                                                       ki güncel teknolojileri
                                                   met verdiği sektör-  anlattı.
                                                   ler arasına katmayı                       Tolga
        İstanbulkart’ın                            başardı.              Bizel, “Üretim hat-  Bizel
                                      Evren                            tındaki tüm makine ve
        mobil uygulamasını            Emre            SANLAB Kurucu    sistemlerin internet üzerinden haber-
        Tmob hazırlayacak                          Ortağı ve CEO’su Ev-  leşmesini sağlayan e-F@ctory altyapı-
                                     ren Emre, “Teknolojilerimizle işletme   mız, fabrikadaki yöneticilerin sisteme
          19 milyon aktif kullanıcıya   ve sektörleri geleceğin eğitim, üretim   ve raporlara uzaktan erişmesine imkân
        sahip İstanbulkart, mobil uy-  modellerine hazırlıyoruz.  2021 yılın-  tanıyarak 7/24 kontrol fırsatı sunuyor.
        gulamasını yerli teknoloji şir-  da da pandeminin değiştirdiği yaşam   Üretimde çok yüksek hız, maliyet ta-
        keti Tmob ile                alışkanlıkları, müşteri beklentileri ve   sarrufu, kalite ve verimlilik artışı sağla-
        geliştiriyor.                artan teknoloji ihtiyaçlarıyla yüzde   yan e-F@ctory, sanayicilere küresel re-
        2021’in ikin-                38’lik büyüme elde edeceğimizi düşü-  kabette bir adım önde olmanın yolunu
        ci yarısında faaliyete geçecek   nüyorum” açıklamasını yaptı.  açıyor” dedi.
        sistem için Belbim ile Tmob
        arasında anlaşma imzalandı.  Lenovo, bilgisayar pazarının lideri oldu
           Geliştirdiği ürün ve hiz-
        metlerle dünyanın en prestijli   Teknoloji devi Lenovo, globalde 2021 yılına rekor düzeyde gelirle girerken
        iş ödülleri arasında yer alan   Türkiye’de de dünyadaki büyük başarısını ve güçlü performansını sürdürerek,
        birçok platformda 50’den faz-  2020 yılının toplam bilgisayar pazarının lideri oldu.
        la ödül alan Tmob ile Belbim   Lenovo, Türkiye’de 2020 yılını yüzde 25.4 ile kapata-
        A.Ş arasında yapılan anlaş-  rak zirvede bilgisayar pazarının birincisi olarak yer aldı.
        maya göre İstanbulkart’ın    Lenovo globalde de 2020 yılının son çeyreğinde uzun vadeli sürdürülebilir bü-
        mobil uygulaması tamamen     yüme stratejisiyle tüm ana iş gruplarında rekor sonuçlar elde etti.
        yenilenirken, uygulamaya İs-   Lenovo CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı Yang Yuanqing, “Dönüşüm ya-
        tanbulluların hayatını kolay-  tırımlarımızın sonuçlarını almaya başladıkça, teknoloji ve inovasyona daha
        laştıracak mobil ödeme alt-  fazla yatırım yapacak, sektörler genelinde akıllı dönüşümü teşvik edecek ve
        yapısı da eklenecek.         sürdürülebilir büyüme sağlayacağız” diye konuştu.

           10 KobiEfor Mart 2021
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15