Yatırımlarında cadde ve alışveriş merkezleri arasında dengeli bir seyir izleyen Gratis, stratejisi ile başarı grafiğini yükseltiyor. Gratis, 200 mağazadan 102’sini, Türkiye’nin 37 ilinde bulunan alışveriş caddelerinde açtı. Gratis şu an 98 alışveriş merkezinde de hizmet veriyor. Bin 500’ü aşan bir istihdama ulaşan Gratis’in tüm mağaza çalışanları kadınlardan oluşuyor. Bu doğrultuda Gratis, kadın istihdam oranlarıyla da sektörde fark yaratıyor. Gratis, renkli kozmetik, cilt bakım ve kişisel bakım alanları dahil 12 ana kategoride geniş bir ürün yelpazesi ile hizmet veriyor. Gratis ayrıca Türkiye’ye getirdiği ve yalnızca Gratis’te bulunan ithal markalarla da tüketicilerin dikkatini çekiyor. Gratis’te şu an yaklaşık bin tanesi kendi markalarına ait olmak üzere 8 binden fazla ürün müşterilere sunuyor.