ŞTG, Food Hotel Endonezya Fuarı’na çıkarma yaptı. 45 ülkeden gelen ziyaretçiler Türk standında, lokum, şekerleme, çikolata, Türk lokumu, baklava ve Türk kahvesi gibi ürünleri tattı.
ŞTG Yönetim Kurulu Üyesi  Kazım Taycı, 240 milyon nüfusuyla dünyanın en büyük 4. ülkesi Endonezya pazarına girmekte Türk firmalarının geç kaldığını belirterek, “250 milyon dolar ihracatımız 2 milyar dolar ithalatımız var. Bu dengesizliği bozmamız gerekiyor. Artık bu pazarda daha aktif rol oynamak için çabalayacağız” dedi. Türkiye’nin lezzet ülkesi olduğunu tüm dünyaya anlatmaya çalıştıklarını aktaran Taycı, “2015 yılında Türk şekerleme ürünlerini tanıtmak amacıyla Delightland temasıyla yola çıktık. Türkiye’nin bereket üçgeninden yer aldığını anlatmak için 36 ülkede daha fuara katılacağız. 2023 yılında hedefimiz olan 10 milyar dolarlık ihracatı yakalamak istiyoruz. Bu rakama ulaşmak için Uzakdoğu pazarı çok önemli” dedi.